سیاست‌های صلح‌طلبانه هزاران شغل پایدار ایجاد می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یادمان نرود که آرمان ما رسیدن به وحدت جهان اسلام بود. این آرمان انقلابی افزون بر اینکه مقوله‌ای فرهنگی است، به‌صورت مستقیم با معیشت ما گره خورده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا بادامچی، چهره سیاسی اصلاح طلب در صفحه توییتر خود آورده است: ما پیرامون کشورمان بیش از پانصد میلیون نفر جمعیت داریم که باید طرق دوستی و روابط_اقتصادی را جایگزین اختلاف‌ها کنیم و نگذاریم ماجراجویی‌های دشمنان ایران بر روابط ما با همسایگان تاثیر بگذارد.

وی افزوده است:ٖ باید برای جذب سرمایه‌های آنان و به دست آوردن بازار بکر پانصد میلیونی همسایگان، در ترسیم سیاست‌های صلح‌طلبانه بکوشیم و از این راه، هزاران شغل پایدار ایجاد کنیم، اما یادمان نرود که آرمان ما رسیدن به وحدت جهان اسلام بود. این آرمان انقلابی افزون بر اینکه مقوله‌ای فرهنگی است، به‌صورت مستقیم با معیشت ما گره خورده است.

نایب‌ رییس کمیسیون اجتماعی در ادامه این توییت تأکید می‌کند: می‌توان تنها با اتکای عملی و واقع‌گرایانه به این آرمان انقلابی، روی خط دیپلماسی وحدت، از یک سو بازار نیم‌ میلیاردی را به دست آورده، هزاران شغل ایجاد کنیم و از سوی دیگر از خشونت و تهدیدهای متنوع امنیتی در جهان اسلام بکاهیم. از دستگاه_دیپلماسی و در رأس آن آقای دکتر ظریف می‌خواهم، استراتژی عملیاتی مشخصی را برای گسترش دیپلماسی اقتصادی در منطقه طراحی کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان دلسوز و کاربلد، نقشه راه نفوذ دیپلماتیک و اقتصادی به بازار کشورهای همسایه را ارائه کنند.

کد خبر 363944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.