۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
قفل ترافیک در تقاطع جهاد

به دلیل تخلف پارک حاشیه‌ای در کنار گذر بزرگراه شهید خرازی به دلیل بی‌توجهی تعدادی از رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی، قفل ترافیک و کُندی حرکت خودروها در تقاطع جهاد ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌دوشنبه ساعت۲۱- مسیر شمال به جنوب میدان شهدا به سمت تقاطع تختی همچنین مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در بلوار آیینه‌خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، همچنین به دلیل پارک دوبل خودروها درخیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

رفت و آمد خودروها از پل ابوذر مسیر ورودی به خیابان دکتر بهشتی به دلیل توقف‌های دوبل به سختی صورت می‌گیرد، در میدان آزادی، چهارراه حکیم‌نظامی و خیابان توحید هر لحظه به میزان ترافیک افزوده می‌شود.

در میدان احمدآباد مسیر ورودی به سمت خیابان بزرگمهر به دلیل توقف تعداد زیادی از خودروهای تاکسی و مسافربرهای شخصی، با ترافیک سنگینی مواجه شده است.  

در حالی که در خیابان باغ گلدسته مسیر ویژه‌ای برای تردد دوچرخه‌سواران ایجاد شده است، در حال حاضر موتورسیکلت‌سواران زیادی از این مسیر برای پارک وسیله خود استفاده کرده و امکان تردد ایمن را از دوچرخه‌سواران شهر می‌گیرند.

ورودی شمال شهر به سمت خیابان کاوه و در ادامه مسیر تا میدان ۲۵ آبان و شهدا ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود، مشابه این وضعیت را می توان در خیابان ادیب مشاهده کرد.

سه راه سیمین، بلوارکشاورز، میدان ارتش و خیابان چهارباغ بالا از وجود خودروها اشباع شده است، جریان ترافیک در خیابان شریعتی نیز نیمه سنگین دیده می‌شود.

اگر  قصد دارید از میدان انقلابوارد خیابان آیت الله مطهری شوید و به سمت شمال پل ابوذر رانندگی کنید، بد نیست بدانید که تمام مسیر را در ترافیک گرفتار خواهید شد.

کد خبر 363928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.