«مستند رنبورک در گام مینور » نقد و بررسی می‌شود

«مستند رنبورک در گام مینور »، به کارگردانی مریم سپهری، امروز ۱۷ دی ماه، در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با حضور کارگردان،‌ نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، این مستند یکی از آثار مجموعه چهره‌های ایرانی است که این روزها در گروه هنروتجربه در حال اکران هستند. مستندی تاثیر گذار که اطلاعات دقیقی در مورد دکتر نفیسی ارایه می دهد.

در واقع، تصویری که این فیلم از دکتر نفیسی ارایه می‌دهد، با تصویری که احتمالاً از طریق آشنایی با فعالیت‌ها و مطالعه‌ کتاب‌های ایشان در ذهن مخاطبان ایجاد می‌شود، بسیار متفاوت است و این مهم‌ترین کاری‌ است که مستند مورد بحث انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که «زنبورک در گام مینور» مستندی درباره‌ زندگی و کار "حمید نفیسی" مولف دوره چهار جلدی «تاریخ اجتماعی سینمای ایران» و کتاب دو جلدی «سینمای مستند» است که در حال حاضر در دانشگاه شیکاگو تدریس می‌کند.

عوامل تولید این فیلم ۶۰ دقیقه‌ای عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: مریم سپهری، فیلمبردار: مجید آزادمنش، صدابردار: یاسر آقاامینی‌ها، صداگذار: شاهین پورداداشی، تدوینگر: آرش زاهدی‌اصل، آهنگساز: کیاوش صاحب‌نسق، تهیه‌کنندگان: مریم سپهری و پیمان فتوت احمدی.

عموم علاقه مندان جهت تماشای این فیلم‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند امروز ساعت ۱۷ به پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر مراجعه کنند.

کد خبر 363875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.