ارسال ۲۸۰ اثر به دبیرخانه آثار پژوهشی حوزه مدیریت شهری کاشان

کاشان -رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کاشان گفت: ۲۸۰ اثر در قالب پایان نامه، مقاله، کتاب، طرح‌های مطالعاتی و دیجیتال به مرکز پژوهش‌های کاربردی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کاشان ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، محسن نیازی از ارسال ۴۸ اثر با موضوع معماری، عمران و شهرسازی، ۲۵ اثر در بخش مدیریت راهبردی و آینده پژوهی، ۵۴ اثر در بخش آب و محیط زیست و ۷۴ اثر در بخش اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

وی با اشاره به آثار ارسالی به این فراخوان گفت: در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۰ اثر در بخش حمل و نقل ترافیک و انرژی ۱۱ اثر، در بخش اقتصادی حقوقی گردشگری ۱۶ اثر و در بخش بهداشت سلامت و خدمات شهری ۳۶ اثر و در سایر موضوعات شش اثر ارسال شده است.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کاشان شناسایی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت شهری، تقویت نظام پژوهش مشارکتی و سیاست پژوهش در مدیریت شهری، تکریم پدید آورندگان آثار علمی و پژوهشی در ارتباط با حوزه مدیریت شهری، تبیین و معرفی عناوین دارای اولویت پژوهشی از دیدگاه مدیریت شهری و تعامل با فرهیختگان و پژوهشگران در حوزه مدیریت شهری را از جمله اهداف این فراخوان عنوان کرد.

وی افزود: محورهای موضوعی فراخوان شامل مدیریت راهبردی و آینده پژوهی، معماری، عمران و شهرسازی، بهداشت، سلامت و خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمند سازی، آب و محیط زیست، اقتصادی، حقوقی و گردشگری، حمل و نقل و ترافیک و انرژی است.

نیازی خاطرنشان کرد: آثار  در قالب طرح مطالعاتی و پژوهشی، کتاب، مقاله علمی (پژوهشی، ترویجی و همایش های ملی و بین المللی) و پایان نامه (تحصیلات تکمیلی) پذیرش می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی آثار پژوهشی که قبلا در سایر مراجع و منابع علمی پذیرفته شده‌اند نیز در این فراخوان پذیرش شده‌اند.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کاشان با اشاره به زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان گفت: در نیمه دوم دی ماه ۱۳۹۷ به صاحبان آثار برگزیده لوح تقدیر و تندیس پژوهشگر برگزیده کاشان و جوایز ارزنده‌ای اهدا ‌شود.

کد خبر 363871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.