لنز دوربین عکاس با قلم نقاش در یک گالری

دیوارهای گالری "نگاه نو" این بار تنها میزبان آبرنگ نیستند، عکس‌ها هم آن ها را همراهی می‌کنند و ترکیب زیبایی را در کنار هم به نمایش گذاشته‌اند.

مهسا ذنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه اولین تجربه نمایشگاهی است که دارم و موضوع آزاد انتخاب کردم و در آثار هم طبیعت هم آثار تاریخی و هم چیدمان به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند ادامه داد: این نمایشگاه یک کار گروهی است و عکس‌ها آثار من و کارهای آبرنگ توسط پریسا حکمتیان خلق شده‌اند و در مجموع ۳۴ اثر به نمایش گذاشته‌ایم و تمام آثار موضوعات آزاد دارند اما مشترکاتی بین آن‌ها دیده می‌شود به طور مثال اگر یک اثر آبرنگ از ابیانه وجود داشته باشد و یک اثر عکاسی نیز با همان حال و هوا هم دیده شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها به شناخته شدن هنر و هنرمند کمک بزرگی می‌کند، ادامه داد: در این نمایشگاه افراد زیادی را شناختم که با توجه به نقدهای منفی و مثبت خود توانستند تجربه خوبی را برای من رقم بزنند و قطعاً برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند به رشد و شناخته شدن هنرمند کمک کند.

ذنوبی جاری کردن هنر در میان مردم را کاری سخت دانست و گفت: باید هر کس از خود و اطرافیانش شروع کند چرا که هنر یک ویژگی درونی است و نمی‌توان به زور افراد را وادار به دیدن آثار هنری کرد بلکه روحیه آن‌ها باید گرایش به دیدن این آثار داشته باشد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه آثار پریسا حکمتیان و مهسا ذنوبی تا ۱۹ دی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری "نگاه نو" واقع در خیابان آبشار سوم میزبان هنردوستان است.

کد خبر 363867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.