نمی‌توان شهر را متوقف کرد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمی‌توانیم به خاطر وضعیت مالی نامناسب شهر را متوقف کنیم بلکه با توجه و درایت بیشتر باید برای حفظ پویایی شهر تلاش کرد.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بودجه سال ۹۸ شهر اصفهان مأموریت داریم به حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، زیرا این مهم جزء مطالبات مردم است.

وی با تاکید بر اینکه موضوعات زیست‌محیطی باید در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان لحاظ شود، افزود: حفظ و نگهداری فضای سبز، زیباسازی شهر و افزایش پاکیزگی معابر شهری از دیگر مواردی است که جزء خواسته‌های مردم بوده و بنا به اولویت باید مورد توجه قرار گیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در راستای تحقق برنامه اصفهان ۱۴۰۰ باید به برخی شاخص‌ها توجه شود و در هنگام تصویب بودجه‌های سالیانه نگاه ویژه به برنامه پنج ساله اصفهان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر موضوع رسیدگی به مشکلات ناوگان حمل و نقل در بخش اتوبوس‌های عمومی، BRT و قطار شهری را با جدیت دنبال می‌کند، افزود: در حال حاضر مباحثی همچون برقراری امکان تراموا در شهر اصفهان مطرح است که این امکانات زیرساخت‌های مخصوص خود را نیاز دارد، البته هر چند هزینه ها افزایش چشمگیری پیدا کرده، اما نمی‌توانیم به خاطر وضعیت مالی نامناسب شهر را متوقف کنیم زیرا شهر یک موجود زنده است و نیازهای آن باید برطرف شود.

نصر اصفهانی با ابراز خرسندی از مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باید روز به روز برای سرمایه‌گذاران شرایط را تسهیل و اعتمادسازی کنیم تا نرخ سرمایه‌گذاری در اصفهان افزایش پیدا کند.

کد خبر 363866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.