بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان منعی برای حضور در تمرینات تیم ندارد

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان به تیمشان علاقه‌مند هستند، گفت: از نظر باشگاه هیچکدام از بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان برای حضور در تمرینات و همراهی تیم مشکلی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اواخر هفته گذشته بود که کامنت یکی از بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان که در اینستاگرام از علاقه خود به پرسپولیس سخن گفته بود، خشم جمعی از هواداران این باشگاه را در فضای مجازی برانگیخت و هواداران منتظر پاسخگویی و تصمیم‌گیری مسئولان باشگاه درباره این اتفاق بودند.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان که پس از به وجود آمدن این حواشی در گفت‌وگو با پایگاه خبری سپاهان ضمن ابراز تأسف از نگرش برخی از بازیکنان عنوان کرده بود که "موضوع در حال بررسی است و در اسرع وقت کمیته انضباطی تشکیل و تصمیمات نهایی اتخاذ و به اطلاع خواهد رسید. "، امروز -دوشنبه ۱۷ دی ماه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد تشکیل کمیته انضباطی و رأی کمیته در خصوص وضعیت این بازیکن، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با این بازیکن داشتیم، توضیحات او را شنیدم و متوجه شدم صحبت‌هایی که در خصوص کامنت وی طی این چند روز شنیده می‌شد فقط برای حاشیه‌سازی پیرامون تیم فوتبال بانوان بوده است؛ ضمن اینکه این بازیکن پست را ۶۲ هفته گذشته در صفحه اینستاگرام خود گذاشته که در آن زمان عضو تیم سپاهان نبود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: بازیکن تیم فوتبال بانوان در آخرین پست اینستاگرامی خود علاقه شدیدش به تیم سپاهان را اعلام کرده؛ همچنین تمام بازیکنان بانوان سپاهان به تیمشان علاقه‌مند هستند و این موضوع را می‌توان در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها هم متوجه شد.

وی تصریح کرد: از نظر باشگاه سپاهان، هیچکدام از بازیکنان تیم بانوان سپاهان برای حضور در تمرینات و همراهی تیم مشکلی ندارند و می‌توانند به تمرینات خود همچون گذشته ادامه دهند.

کد خبر 363864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.