تخفیف ۳۵ درصدی شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی تا ۱۵ اسفندماه

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از ارایه بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری با تخفیف ۳۰ و ۳۵ درصد به شهروندان متقاضی پروانه های مسکونی و تجاری و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این بسته در دو نوبت از ۱۰ دی تا ۹ بهمن و از ۱۰ بهمن تا ۱۵ اسفندماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نادر آخوندی با بیان اینکه شهرداری اصفهان برای رونق ساخت و ساز در شهر بسته تشویقی در قالب تخفیف برای صدور پروانه ساختمانی را در نظر گرفته است، اظهار کرد: این بسته صدور پروانه برای بخش تجاری و مسکونی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: با ارایه این بسته، نسبت به ارائه تخفیف در صدور پروانه ساختمانی در دو نوبت از ۱۰ دی تا ۹ بهمن ماه با ۳۵ درصد تخفیف و از ۱۰ بهمن تا ۱۵ اسفند با ۳۰ درصد تخفیف اقدام شد.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: علت کاهش تخفیف پنج درصدی در نوبت دوم این بسته تشویقی، ایجاد انگیزه در مردم به منظور استفاده از بسته ۳۵ درصدی است و با ارایه این بسته پروژه‌های نیمه تمام بخش خصوصی فرصت تکمیل پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مشابه این طرح در نیمه نخست سال جاری از مرداد تا مهرماه به صورت تخصصی برای انبوه سازان اجرایی شد، افزود: برای بسیاری از ابرپروژه های شهر که از سوی بخش خصوصی ساخته می‌شود، در طرح بسته تشویقی شهرداری در نیمه نخست امسال پروانه ساختمانی صادر شد.

آخوندی خاطرنشان کرد: ارائه بسته‌های تشویقی شهرداری برای ایجاد تسهیلات در حوزه سرمایه گذاری مسکن است که این بار، همه مخاطبان اعم از عمومی و انبوه سازان را شامل شود؛ یکی از مزایای اجرای این بسته تشویقی، ارائه فرصت کافی به متقاضیان برای تکمیل پرونده تا شهریورماه سال آینده است.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اظهارکرد: تجربه شهرداری در ارائه تخفیف برای صدور پروانه ساختمانی نشان داده که استقبال مردم از چنین طرح‌هایی مطلوب بوده است؛ با بسته‌های تشویقی ساخت و ساز بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام شهر اصفهان پروانه دریافت کرده و اجرایی می‌شود.

کد خبر 363852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.