آذری: بازیکن خارجی ارزان قیمت می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: توان خرید بازیکنان ۲۰۰-۳۰۰ هزار دلاری را نداریم و به دنبال بازیکن خارجی ارزان قیمت و با کیفیت هستیم.

به گزارش ایمنا، سعید آذری با بیان اینکه شرایط تیم خوب و تمرینات در حال پیگیری است، اظهار کرد: البته با توجه به اینکه بازیکنان ما فقط ۳۰ درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند، به دنبال جذب منابع مالی هستیم؛ هرچند در نیم‌فصل نخست خوب نتیجه نگرفتیم اما به دنبال تأمین منابع مالی هستیم تا به بازیکنان پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: روز گذشته هم نشستی با علیرضا منصوریان، سرمربی تیم داشتیم که او گزارشی از عملکرد تیم و تمرینات را به ما ارایه کرد؛ یک بازی دوستانه هم مقابل سپاهان نوین داشتیم که یک بر صفر به پیروزی رسیدیم. منصوریان ظاهراً بیشتر در این مدت روی فیزیک بازیکنان تأکید داشته است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه منصوریان درخواستی برای جذب بازیکن ارایه کرده یا خیر، گفت: منصوریان درخواست جذب دو بازیکن جدید، یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی داشت؛ با این حال باشگاه ذوب آهن برای جذب بازیکن خارجی آیین‌نامه‌ای دارد که خودم آن را نوشته‌ام و برای خرید بازیکن خارجی طبق آن آیین‌نامه عمل خواهیم کرد؛ ذوب آهن مثل برخی باشگاه‌ها توان خرید بازیکن ۲۰۰-۳۰۰ هزار دلاری را ندارد و به دنبال جذب بازیکن خارجی ارزان قیمت اما با کیفیت‌ هستیم.

آذری درمورد شکایت از قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه تیم‌های این کشور به تعداد استاندارد بازی باشگاهی ندارند، تصریح کرد: سومین نامه را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال نوشتیم اما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم؛ فقط شنیدیم که از فدراسیون گفته‌اند این مسئله را پیگیری نکنید! نمی‌دانم صحت و سقم این شنیده چقدر است اما باشگاه ذوب آهن به دادگاه عالی ورزش هم شکایت خواهد کرد و این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در روز چهارشنبه که در مورد مسائل و مباحث مالی است، گفت: خواسته‌ما در این مجمع پیگیری مسئله حق پخش تلویزیونی و روشن شدن وضعیت تبلیغات محیطی فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه چقدر به اجرایی شدن پروژه کمک داور ویدئویی در نیم‌فصل دوم امیدوار است، اظهار کرد: این مسئله شدنی است و ما در ایران مهندسین توانایی در زمینه تکنولوژی داریم و این امر با همت و تلاش مهندسین ایرانی و قیمت‌های مناسب قابل اجرا شدن است.

منبع: فارس

کد خبر 363849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.