"شبانه" تئاتر رادیویی اصفهان در فجر

کارگردان تئاتر رادیویی "شبانه" گفت: امسال ۱۰ اثر در بخش تئاتر رادیویی جشنواره فجر برگزیده شدند و نمایش شبانه از اصفهان نیز جز این آثار بود.

"مهدی شهداد" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: من از سال ۱۳۵۲ وارد عرصه تئاتر شدم و پس از آن فعالیتم در حوزه تلویزیون و سپس رادیو شروع شد و در حال حاضر در سه حوزه فعال هستم اما بیشتر وقت خود را در رادیو سپری می‌کنم.

این کارگردان تئاتر درباره حضور تئاتر شبانه در جشنواره بین المللی فجر گفت: چندین سال است که در جشنواره بین المللی فجر در تهران بخشی با عنوان تئاترهای رادیویی اضافه کردند که با اعلام موضوع در فراخوان گروه‌های تئاتری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۰ اثر در بخش تئاتر رادیویی جشنواره فجر برگزیده شدند و نمایش شبانه از اصفهان نیز جز این آثار بود و گروه‌های برگزیده باید با حضور تماشاگر تمام فن‌هایی که در نمایش استفاده می‌شود انجام دهند و آن‌ها از طریق صوت شاهد رفتارهای ما باشند و نمایش را هم گوش دهند اما آنچه در نهایت داوری می‌شود صوت است.

شهداد ادامه داد: موضوع امسال درباره اوایل انقلاب و پخش اعلامیه‌ها بود و نمایش "شبانه" نیز همین موضوع را دنبال کرد و در این جشنواره پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: 

موحدی: جشنواره فجر، بزرگترین رویداد اثرگذار تئاتر است

درخشش اصفهان در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر

"نمایش استرالیا" در جشنواره تئاتر فجر

‍ راهیابی نمایش "افرا" به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

کد خبر 363846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.