نه چاقویی در کار بوده و نه قداره

سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه امروز همراه تیم شهروند ساری حدود ۱۵ نفر اضافه به سالن آمده بودند، گفت: به نظر من این چند نفر به منظور ایجاد همین حواشی به اصفهان آمده بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پاسبانی در رابطه با اتفاقات امروز در بازی گیتی پسند و شهروند ساری، اظهار کرد: اتفاقات بازی امروز بیشتر به یک حرکت مهندسی شبیه بود چون اصلا بحث تماشاگران در میان نبود. بعد از اتمام نیمه نخست تعدای از بازیکنان شهروند ساری که در جریان ۱۵ دقیقه اول بازی قصد تحریک هواداران و تماشاچیان داشتند؛ شروع به ایجاد بحث کردند که یکی از مربیان ما برای خاتمه دادن به بحث به سمتشان رفت.

وی ادامه داد: متاسفانه درگیری با تحریک چند تن از عوامل تیم حریف حادث شد. با توجه به اینکه امشب هفته  ۲۴ ام لیگ را پشت سر گذاشتیم اصلا اینگونه بحث ها در مورد هیچ کدام از تیم های اصفهانی وجود نداشته است. امروز متاسفانه شاهد یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده بودیم. امیدواریم با انجام بررسی ها مقصران این اتفاق مشخص شوند.

وی در رابطه با صحبتهای سرمربی تیم شهروند مبنی بر استفاده از چاقو و قمه توسط تماشاچیان تصریح کرد: اصلا این اتفاق نیفتاده و نه چاقویی در کار بوده و نه قداره؛ متاسفانه اینگونه حرف ها فقط به منظور جو سازی بیان شده است. به همراه تیم شهروند ساری حدود ۱۵ نفر اضافه به اصفهان آمده بودند و به نظر من این چند نفر به منظور ایجاد همین حواشی آمده بودند.

پاسبانی در مورد صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری مبنی بر بسته بودن درب رختکن و ایجاد حواشی توسط تماشاچیان گیتی‌پسند، اظهار کرد: بلافاصله پس از پایان بازی تعدادی از بازیکنان شهروند ساری وارد رختکن شدند و و تعدادی هم پشت در منتهی به رختکن مشغول ایجاد تشنج بودند و متاسفانه به همین دلیل بازیکنان ما نتوانستند وارد رختکن شوند. به نظر من این اتفاق افتاد تا تیم شهروند بتواند بعدها بگوید ما تیم برتر میدان در نیمه اول بودیم و بازیکنمان که مصدوم شد نتوانستیم بازی کنیم.

کد خبر 363827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.