سه نفر از بازیکنانم به بیمارستان اعزام شدند/گیتی‌پسند ظرفیت یک نیمه باخت را هم نداشت

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: یکی از لیدرهای گیتی‌پسند از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسماعیل‌پور در مورد اتفاقات بازی امروز -یکشنبه ۱۶ دی‌ماه- تیمش مقابل گیتی‌پسند در قالب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان‌طور که دیدید بازی روال عادی خود را طی می‌کرد؛ نیمه نخست هم با دو گل از رقیب پیشی گرفتیم اما پس از پایان این نیمه و هنگام رفتن به رختکن اتفاقات عجیبی رخ داد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ادامه داد:  یک نفر از کادر فنی تیم گیتی‌پسند به سمت بازیکنان ما دوید و شخصی دیگر هم درب ورودی منتهی به رختکن را بست تا بازیکنان ما در زمین بازی بمانند؛ از طرف دیگر بازیکنان گیتی‌پسند با بازیکنان تیم ما درگیر شدند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه خیلی دوست داشتیم بازی را ادامه دهیم اما به دلیل مصدوم شدن تعدادی از بازیکنان، بازیکن کافی برای ادامه بازی نداریم.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: با تمام احترامی که برای تیم گیتی‌پسند قائل هستم اما به نظر می‌رسد آن‌ها ظرفیت یک نیمه باخت را هم نداشتند و شاید فکر می‌کردند که به راحتی تیم شهروند را به دلیل بازیکنان جوانش درهم خواهند شکست؛ سه نفر از بازیکنانم به بیمارستان اعزام شدند و دو نفر آن‌ها در رختکن هستند.

وی ضمن ناراحتی از اتفاقات رخ داده در این دیدار، گفت: واقعاً شخصیت فوتسال امروز زیر سؤال رفت و مشخص بود که یکی از لیدرهای گیتی‌پسند از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در مورد کم بودن تعداد نیروهای امنیتی و علل اتفاقات امروز، اظهار کرد: من در ابتدا تنها یک افسر پلیس و دو سرباز در بازی دیدم، اما بعد تعدادشان به ۵۰ نفر رسید و کاش از ابتدای بازی و بین دونیمه با توجه به حساسیت بازی، بازیکنان را همراهی می‌کردند؛ فکر می‌کنم کنترلی که باید روی برگزاری بازی‌ها باشد، وجود ندارد.

کد خبر 363823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.