مسواکی که در ۱۰ ثانیه دندان‌های شما را تمیز می‌کند!

یکی از محصولاتی که در نمایشگاه CES 2019 پیش روی علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار می گیرد، مسواک هوشمند Y-Brush است که تنها در مدت ۱۰ ثانیه دندان‌های افراد را تمیز می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رعایت بهداشت دهان و دندان یکی از موضوعات مهمی است که در سلامت افراد نقش زیادی دارد. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی یک شرکت فرانسوی با نام "FasTeesH" به تازگی نوعی مسواک هوشمند ساخته است که تنها در مدت ۱۰ ثانیه دندان‌های افراد را به خوبی تمیز می‌کند.

مسواک جدید با نام "Y-Brush" کارایی بسیار بالایی دارد و دیگر نیازی نیست کاربران سر مسواک را برای تمیز کردن تمام دندان‌ها حرکت دهند، زیرا این مسواک نیمی از دندان‌ها را به صورت همزمان تمیز می‌کند. در واقع Y-Brush شبیه مسواک‌های معمولی نیست، بلکه شکل ظاهری آن بیشتر مانند محافظ‌های دندان در هنگام ورزش است. سینی این مسواک نیز از موهای نایلونی تشکیل شده است که در زاویه ۴۵ درجه قرار گرفته‌اند.

جالب است بدانید با توجه به اینکه مسواک برای افراد بزرگسال و یا کودکان خریداری می‌شود، سینی‌هایی با اندازه‌های مختلف برای آن تعبیه شده است. در جلوی سینی مسواک، یک دسته کوچک با یک موتور ذوزنقه‌ای شکل قرار گرفته است که برای تمیز کردن دندان‌ها به ارتعاش در می‌آید.

همچنین سه تنظیم مختلف برای ارتعاشات وجود دارد که افراد می‌توانند نمونه مناسب خود را پیدا کنند. برای استفاده از این مسواک افراد می‌توانند مقدار مناسب خمیردندان بر روی مسواک قرار داده و Y-Brush را در داخل دهان خود قرار دهند. سپس موتور آن را روشن کنند. زمانی که برس مسواک به ارتعاش در می‌آید، پنج ثانیه طول می‌کشد تا یک طرف از دندان‌ها مسواک شود، سپس افراد مسواک را از دهان درآورده و سمت دیگر دندان‌ها را برای پنج ثانیه دیگر مسواک می‌کنند.

این مسواک که در نمایشگاه  CES 2019 رونمایی می‌شود، اکنون آزمایشات خود را پشت سر می‌گذارد و به زودی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 363812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.