پیروزی غیر منتظره هند برابر تایلند

تیم ملی هند با پیروزی ۴ گله برابر تایلند به شگفتی‌های جام ملت‌های آسیا در این دوره ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور نخست گروه A جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۷ به وقت ایران، تیم‌های تایلند و هند در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی عجیب ۴ بر یک به نفع هند به پایان رسید.

در حالی که پیش از آغاز بازی تصور می‌شد تایلند کار راحتی برابر حریف درجه سومی خود در آسیا دارد اما روند بازی به شکل دیگری پیش رفت و هند که از انگیزه بالایی برخوردار بود زودتر از حریف پیش افتاد. هندی‌ها در دقیقه ۲۶ صاحب ضربه پنالتی شدند و چتری توپ را تبدیل به گل کرد. در ادامه هرچند تایلند ۷ دقیقه بعد با ضربه سر دونگدا بازی را به تساوی کشاند و مانع شکست تایلند در نیمه اول شد اما باز هم این هند بود که تنها ثانیه‌هایی بعد از آغاز نیمه دوم باز هم با گلزنی چتری پیش افتاد.

شگفتی اما فراتر از این هم رفت و تایلند که برای زدن گل تساوی پیش کشیده بود دو بار دیگر نیز تسلیم ضد حملات سریع هندی‌ها شد و گل‌های انیرود تاپا در دقیقه ۶۹ و ججه لالپخلوا در دقیقه ۸۱ برتری هند را ۴ بر یک کرد.

هند با این پیروزی بزرگ که بهترین پیروزی آنها در تاریخ جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود در پایان بازی‌های دور اول گروه A به صدر جدول صعود کرد و امارات و بحرین با یک امتیاز در رده‌های بعدی حضور دارند.

آخرین دیدار امشب جام ملت‌ها از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های سوریه و فلسطین برگزار می‌شود.

کد خبر 363810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.