تصادف زنجیره‌ای در خیابان هشت‌بهشت غربی

دقایقی پیش ترمز ناگهانی یک‌دستگاه خودروسواری پژو به دلیل عبور یک عابرپیاده که بدون توجه به قرمز بودن چراغ چهارراه گلزار واقع در خیابان هشت‌بهشت غربی برای عبور عابران پیاده، قصد عبور از عرض خیابان را داشت، باعث وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌یک‌شنبه ساعت ۱۹- تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است.

بزرگراه شهید خرازی شلوغ‌ترین مسیر حرکت این لحظات در شهر اصفهان است، در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه شاهد توقف کامل خودروها هستیم.

در بلوار آیینه‌خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، رفت و آمد خودروها از پل ابوذر مسیر ورود به خیابان دکتر بهشتی به دلیل توقف‌های دوبل به سختی صورت می‌گیرد.

در میدان آزادی مسیر ورود به خیابان‌های دانشگاه و سعادت‌آباد هر لحظه به میزان ترافیک افزوده می‌شود، همچنین شمال پل‌فلزی از سمت خیابان صائب ترافیک سنگینی دارد.

قفل ترافیک را در بیشتر ساعات روز می‌توان در خیابان مدرس حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده مشاهده کرد، در این مسیر به دلیل حجم بالای ترافیک، تردد در مسیر BRT نیز برای رانندگان اهمیت چندانی ندارد.

در میدان احمدآباد مسیر ورودی به سمت خیابان بزرگمهر به دلیل توقف تعداد زیادی از خودروهای تاکسی و مسافربرهای شخصی، با ترافیک سنگینی مواجه شده است.  

مسیر شمال به جنوب میدان شهدا به سمت تقاطع تختی همچنین مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

وضعیت ترافیک در تمامی مسیرهای منتهی به زیرگذر میدان امام علی(ع)  تعریف چندانی ندارد به خصوص در خروجی این زیرگذر به سمت خیابان علامه مجلسی که تعداد زیادی از خودروها به دلیل حجم بالای ترافیک قادر به حرکت نیستند.

کد خبر 363809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.