آیا مجیدی اعتصاب استقلالی‌ها را می‌شکند؟

قرار بود با گذشت نیم‌فصل طلب بازیکنان پرداخت شود اما متأسفانه این امر اتفاق نیفتاد و بازیکنان استقلال هم دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان نیم‌فصل نخست قرار بود از ۱۵ دی‌ماه تمرینات آبی‌پوشان برای شروع نیم‌فصل دوم آغاز شود تا این تیم پس از چند روز تمرین در تهران یک اردوی ۱۰ روزه در قطر برگزار کند و با آمادگی کامل به استقبال نیم‌فصل دوم برود.

ضمن اینکه با وجود گذشت نیم‌فصل از آغاز لیگ برتر، بازیکنان استقلال فقط ۲۵ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و این موضوع باعث شده آن‌ها حاضر نباشند در تمرین این تیم شرکت کنند.

آن‌ها حتی در تست پزشکی هم حضور پیدا نکرده و عملاً اعتراض خود را به دریافت نکردن مطالباتشان اعلام کردند؛ البته سرپرست باشگاه استقلال به شدت پیگیر پرداخت مطالبات آنان است تا هر چه زودتر تمرین آبی‌پوشان برای این نیم‌فصل شروع شود.

البته باید این حق را برای مدیران استقلال هم قائل شد چون ضمن پرداخت بدهی‌های گذشته باشگاه، مجبور به جذب باریکن در فصل نقل و انتقالات هستند.

حال با این شرایط و اینکه فرهاد مجیدی که به‌تازگی دستیار شفر شده، امشب قرار است وارد ایران شود تا با حضور در تمرین استقلال رسماً کارش را آغاز کند؛ باید دید این اعتصاب کی قرار است بشکند؟

کد خبر 363773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.