نوروزی: هدف شهرداری اصفهان رسیدن به شهر زیست‌پذیر است

شهردار اصفهان گفت: هدف شهرداری اصفهان رسیدن به شهر زیست‌پذیر و شهری است که در آن مردم در آسایش و راحتی زندگی و تردد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز در مراسم بهره برداری از طرح‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: ۲۶ آذرماه امسال اعلام کردیم که تا ۲۹ دی‌ماه به مدت ۳۳ روز به صورت پی در پی ۱۰۰ برنامه را در شهر اصفهان اجرایی خواهیم کرد و امروز ۱۶ دی‌ماه بیست و یکمین روز است که با اجرای سه برنامه در پایانه کاوه در خدمت شهروندان هستیم.

وی افزود: چندین روز است که شاهد به ثمر نشستن فعالیت مدیران شهری در حوزه حمل و نقل هستیم که به همه آنها خسته نباشید گفته و خوشحالم آنچه در رادیو اعلام کردیم یکی یکی اجرایی و شعار مدیریت شهری تحقق پیدا می‌کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز در سه بخش دو پروژه افتتاح و یک پروژه در پایانه کاوه کلنگ زنی شد، تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها بهره برداری از اتوماسیون بار بود که با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید؛ پروژه دیگر بهره‌برداری از سیستم مکانیزه برق پایانه کاوه با صرف هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال بود، ویژگی این پروژه این است که ۴۵۰ کیلو وات برق در حالت اضطراری برای پایانه کاوه تولید و روشنایی پایانه را تأمین می‌کند.

نوروزی ادامه داد: کلنگ زنی احداث سوله جدید برای توسعه اتوماسیون بار در پایانه کاوه امروز انجام شد و طبق پیش بینی‌ها ظرف شش ماه آینده این سالن نیز افتتاح خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این اقدامات بتواند نقش موثری در حمل و نقل شهری، ایمن سازی، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و در مجموع زیست پذیرشدن اصفهان برای همگان داشته باشد، زیرا یکی از اهداف مهم شهرداری اصفهان رسیدن به شهر زیست پذیر است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اتوبوس همیشه باید برای تردد مردم آماده باشد و رانندگانی هوشیار و چابک در آن فعالیت کنند از سویی اتوبوسرانی مجهز به تمام امکانات برای حفظ ایمنی مسافران باشد؛ خوشبختانه تمام عناصر جمع است تا شهر ما به آن جایگاهی که باید دست یابد.

کد خبر 363765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.