مسمومیت با گاز مونواکسید کربن هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع سه حادثه گازگرفتگی طی ۲۴ ساعت گذشته و مسمومیت هفت نفر خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره جزییات حوادث گاز گرفتگی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۶:۶ مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن به علت اشکال در دودکش بخاری یک منزل در ورودی اتوبان کشوری از سمت صفه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه یک کد اعزامی نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل این حادثه اعزام شدند، گفت: نیروهای امدادی مصدومین این حادثه که دو مرد ۵۲ و ۶۰ ساله بودند را برای تکمیل درمان به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل کردند.

راستین با اعلام حادثه مسمومیت دیگری در آجر پزی نقش جهان، گفت: این حادثه به علت نشت گاز مونواکسید کربن از دودکش بخاری یک محل سکونت در محدوده گز  کوره های آجر پزی نقش جهان رخ داد.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس چهار مرد مصدوم این حادثه را که در سنین ۱۸ و ۲۰ و ۳۰ و ۱۹ سال بودند در محل حادثه تحت درمان سرپایی قرار دادند و به دلیل عدم رضایت بیماران به بیمارستان اعزام نشدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن به علت نقص آبگرمکن در محدوه زینبیه اصفهان خبر داد: این حادثه شب گذشته ساعت ۲۲:۴۳ اتفاق افتاد که مصدوم خانمی ۵۵ ساله بود که برای تکمیل درمان به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شد.

وی  با اشاره به آمار فعالیت مرکز فوریت های پزشکی اصفهان در روز شنبه ۱۵ دی ماه ۹۷، اظهار کرد: تعداد کل تماس ها با این مرکز سه هزار و ۱۷۵ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۵۶ مورد و تعداد تصادفات شهری ۸۰ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۱۳ مورد بوده است.

کد خبر 363743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.