کاهش ۳۰ درصدی تخلفات شهری صنوف اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: امسال با همکاری اتحادیه‌های صنفی و گشت‌زنی‌های مشترک بازرسان اتحادیه‌ها و نیروهای آموزش‌دیده شهرداری، پلیس راهور و انتظامی شاهد قانونمندتر شدن صنوف و کاهش ۳۰ درصدی تخلفات شهری هستیم.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برنامه سه ساله‌ای تدوین و در دستور کار قرار گرفته است تا در راستای کاهش چشمگیر تخلفات شهری گام های ارزنده‌ای برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش کارکنان و همکاری دستگاه های ذی‌ربط به کاهش ۳۰ درصدی تخلفات که مورد هدف مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود دست پیدا کردیم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال با همکاری اتحادیه‌های صنفی و پلیس راهور و انتظامی گشت‌زنی‌های مشترکی با فرایند تعریف شده برای رفع تخلفات شهری انجام شده است، افزود: در این بازرسی‌ها، به واحدهای صنفی متخلف تذکرات لازم داده شد و هر کجا متصدیان واحدهای صنفی باعث سد معبر شده‌ بودند و تذکرات داده شده توجهی نکردند.طبق تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برخوردهای قانونی درباره آنها اعمال ‌شد.

وی با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی و نحوه تعاملات اجتماعی برای کارکنان این مدیریت، گفت: آموزش کارکنان رفع تخلفات شهری اولویت شاخص است و می‌تواند در نحوه برخورد با مردم و رفع تخلفات مؤثر باشد.

محمدحسینی گفت: این مجموعه آموزش تمام کارکنان در رده‌های مختلف از جمله مأموران برخورد با تخلفات ساختمانی، سد معبر و مشاغل مزاحم را در دستور کار خود قرار داده است، زیرا حفظ کرامت مردم و رعایت حقوق انسانی آنها را خط قرمز خود می‌داند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی افزود: این آموزش‌ها شامل کلاس‌هایی مانند کنترل خشم است که جنبه عمومی دارد و برخی دیگر مانند اطلاع از قوانین نظام مهندسی و ساختمانی برای پیشگیری از تخلفات ساختمانی که جنبه تخصصی دارد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: رویکرد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان پیشگیری، فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی مردم و در ادامه تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف است.

کد خبر 363726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.