ساختمان‌های نیمه تمام شهر اصفهان ساماندهی شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در مناطق ۱۵ گانه ساختمان‌های نیمه‌تمام خصوصی و دولتی را شناسایی و ضمن دعوت از مالکان از آن‌ها می‌خواهد که نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی با بیان اینکه توسعه مشارکت و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود یکی از نیازهای اصلی شهر اصفهان است، اظهار کرد: ادامه حیات خوب شهر و بهبود فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در گرو دیدهبانی خوب همه شهروندان و مسئولان است و شبکه‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه در این زمینه ابزارهای خوبی هستند.

وی با بیان اینکه امروزه باید ظرفیت‌ها را افزایش دهیم، ادامه داد: امروز باید نقد منصفانه را پاس داریم و اگر پروژه‌های شهری و عزل و نصب مدیران در شهرداری تحلیل و نقد می‌شود و مرتب افعال شهرداری بررسی می‌کنند باعث افتخار است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از مدیران شهری به دلیل عبور با تدبیر و عاقلانه از نقدها قدردانی می‌کنم، افزود: همه باید بدانیم که آبروی مومن بسیار مهم است و همه باید نسبت به این امر توجه داشته باشیم؛ همواره حرمت افراد را پاس بداریم و زمینه حضور جسورانه آنها را فراهم کنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از معلمان به عنوان پیش قراولان همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای خدوم طی ۴۰ سال عمر انقلاب اظهار کرد: باید همگان نسبت به ماموریت خطیر معلمان توجه داشته باشند، ضمن اینکه این قشر از جامعه در دوران فعالیت خود از گذشته تا کنون همواره درخواست‌ها و مطالبات صنفی خود را با تدبیر و درایت و از مسیر قانونی به مسئولان بالادستی رساندند.

نصر اصفهانی تاکید کرد: معلمان نباید مورد حقارت، اهانت و تعرض قرار گیرند و هر گونه برخورد تند و عجولانه با این صنف عواقب بدی را همراه خواهد داشت و هر گونه بی توجهی به مطالبات این قشر خسارات جبران ناپذیری دنبال خواهد داشت.

وی همچنین به ساماندهی ساختمان‌های نیمه تمام در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: ضروری است که مدیریت شهری در مناطق ۱۵ گانه ساختمان‌های نیمه تمام خصوصی و دولتی را شناسایی و ضمن دعوت از مالکان نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدام کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین به منظور بهره برداری بهتر شهروندان از بسته‌های تشویقی شهرداری ضروری است که تسریع در بازدیدها توسط معاونت شهرسازی زمینه استفاده مردم را بیش از گذشته تسهیل کند.

کد خبر 363723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.