آغاز مراسم بهره‌برداری از طرح‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان

صبح امروز ( یکشنبه) در ادامه سلسله برنامه‌های "قصه آدم و هوا" با حضور مدیران شهری اصفهان و اعضای شورای شهر، مراسم بهره برداری از ۱۶ میلیارد ریال پروژه‌ سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از جمله این پروژه‌ها بهره‌برداری از اتوماسیون بار در پایانه کاوه است که با هدف جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر، جلوگیری از بارگیری بارهای پرخطر، انجام جابه‌جایی ایمن بار و نظارت بر حمل بار با اتوبوس‌ها و تجمیع دفاتر خارج از پایانه‌ها که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، راه‌اندازی شده است. اتوماسیون بار پایانه کاوه با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال و در ۴۷۵ متر سوله مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری سیستم مکانیزه برق پایانه کاوه یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در پایانه مسافربری کاوه با صرف هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال امروز به بهره برداری می‌رسد، ویژگی پروژه این است که ۴۵۰ کیلو وات برق در حالت اضطراری برای پایانه کاوه تولید و روشنایی پایانه را تأمین می‌کند.

امروز همچنین کلنگ‌زنی و احداث سوله جدید برای توسعه اتوماسیون بار در پایانه کاوه انجام می شود؛ این سوله جدید با هدف طرح توسعه پروژه اتوماسیون بار با صرف هزینه پنج میلیارد ریال احداث خواهد شد.

در ابتدای این مراسم شهردار اصفهان با اهدا شاخه گل به رانندگان اتوبوس پایانه کاوه و مسافران، از آنها به دلیل این که حمل و نقل عمومی را برای سفرهای خود انتخاب کرده بودند، تشکر کرد.

کد خبر 363718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.