تصفیه‌خانه ثانویه پساب شمال شهر بزودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: تصفیه‌خانه ثانویه پساب شمال شهر با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال و خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده به طول ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری منطقه ۱۲ به عنوان بزرگترین منطقه شهرداری از نظر وسعت دارای ۱۰ محله است که منطقه ۱۲ در برنامه‌ریزی و تدوین پروژه‌های خدماتی عمرانی و فرهنگی، عدالت را در بین محله‌های خود رعایت کرده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دستور کار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، افزود: از جمله پروژه های عمرانی این منطقه ساخت فرهنگسرای امام حسن مجتبی(ع) در شهرک کوثر، مجموعه ورزشی امین آباد در محله امین آباد، ساخت مجموعه مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در محله امیر المومنین(ع)، کلنگ زنی مجموعه مشارکتی چند منظوره ورزشی شهرک نگین، ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه، عملیات ساخت خیابان مهدیه ورودی شهرک مهدیه، احداث خیابان دسترسی عاشق‌آباد به شهرک کوثر و از بن بست خارج کردن این محل پس از سال‌ها است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب، پروژه‌های فرهنگسرای امام حسن مجتبی(ع)، خیابان دسترسی عاشق‌آباد به شهرک کوثر، مجموعه ورزشی امین‌آباد، تصفیه خانه ثانویه پساب شمال شهر و بهره‌برداری از خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده مورد بهره برداری رسمی قرار می‌گیرد.

باقری با اشاره به وضعیت سرانه فضای سبز منطقه ۱۲ اظهارکرد: ۲۴۰ هکتار از مساحت ۸۲۰۰ هکتاری منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان را فضای سبز تشکیل می‌دهد که یک چهارم محدوده قانونی این منطقه به شمار می‌رود؛ سرانه فضای سبز هر شهروند ساکن در این منطقه ۱۶.۵ مترمربع است، اما کمبود منابع آبی مشکلاتی را در خصوص آبیاری آن به وجود آورده است.

وی گفت: با توجه به شرایط کم آبی حاکم بر شهر و منطقه، دو پروژه ساخت تصفیه‌خانه پساب و خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده در دستور کار منطقه قرار گرفت که با افتتاح این پروژه ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز تأمین می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: تصفیهخانه ثانویه پساب شمال شهر با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال و خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده به طول ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 363712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.