پیگیر معافیت سربازی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی باشید

وزیر ورزش و جوانان گفت: اعطای معافیت سربازی به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با نظم و وفق مقررات پیش می‌رود و دستور داده‌ام دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با جدیت پیگیر این موضوع باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی‌فر با اشاره به موفقیت‌های گسترده ورزشکاران ایرانی در سال جاری، اظهار کرد: نتایج خیره‌ کننده قهرمانان ایران که از جام جهانی روسیه آغاز شد و با رکورد شکنی مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی و کسب مقام سومی بازی‌های پارآسیایی برای نخستین‌بار و همچنین کسب مقام هفتمی در المپیک جوانان ادامه یافت، سال موفقی را برای ورزش ایران رقم زد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که با کمک ستاد کل نیروهای مسلح پیگیر آن بودیم، اعطای معافیت سربازی به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی بود که با موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همراه بود و بنا بر گزارش‌هایی که حوزه قهرمانی به من داده است این موضوع با نظم و وفق مقررات پیش می‌رود. دستور داده ام دفتر امور مشترک فدراسیون ها با جدیت پیگیر معافیت مدال‌آوران بازی‌های آسیایی باشد.

وزیر ورزش و جوانان از ادامه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: مطابق وعده‌ای که به مردم دادیم، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های بزرگ و ملی را در استان‌های مختلف افتتاح و در اختیار مردم و ورزشکاران قرار خواهیم داد.

کد خبر 363708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.