همکاری شهرداری برای برگزاری باشکوه جشنواره فیلم فجر

شهردار مشهد گفت: با توجه به استقبال مردم از اکران فیلم‌های جشنواره فجر طی سالهای گذشته آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره همراه با افتتاحیه و اختتامیه در شهر مشهد هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا کلائی صبح امروز در نشست و امضای تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: معتقدیم که جشنواره فیلم فجر امسال باید هرچه بهتر و با تبلیغات گسترده‌تر در مشهد برگزار شود که در این مسیر آماده همکاری هستیم.

وی اضافه کرد: برای برگزاری قویتر جشنواره فیلم فجر نیازمند است کارگروهی با مشارکت اداره کل ارشاد استان و شهرداری مشهد تشکیل شود.

کلائی با اشاره به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در راستای راه‌اندازی سینما اکو و دعوت از سفرای کشورهای عضو سازمان اکو برای افتتاح این سینما اظهارکرد: شهرداری مشهد در راستای راه‌اندازی سینما اکو در راستای معرفی هرچه بیشتر مشهد به کشورهای عضو این سازمان آماده همکاری است.

شهردار مشهد گفت: برای برگزاری جشنواره‌ای ویژه مشهد، مانند جشنواره بین‌المللی فیلم کودک اصفهان و تئاتر کودک همدان که به عنوان یک برند در کشور و جهان شناخته شده است نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جامع هستیم. اولین جلسه هماهنگی این جشنواره هفته آینده برگزار می شود تا در صورت امکان این جشنواره را در سال ۹۸ برگزار کنیم.

کد خبر 363697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.