ترافیک سنگین در بزرگراه شهید خرازی

در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین باعث کُندی حرکت خودروها شده است، در این بزرگراه علیرغم تذکرات پلیس راهور همچنان شاهد تردد موتورسیکلت‌سوارانی هستیم که بدون توجه به قوانین، جان خود و حتی دیگران را به خطر می‌اندازند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌شنبه ساعت۱۹- ورودی شهر از سه‌راه ملک شهر به سمت پل چمران با توجه به ساعت بازگشت سرویس کارکنان کارخانجات شهرک صنعتی مورچه‌خورت و امیرکبیر ترافیک سنگینی دارد.

بر اساس این گزارش، مسیر رفت و برگشت خیابان سعادت آباد حدفاصل چهارراه فرایبورگ تا چهارراه شیخ صدوق شلوغ و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل از مسیرهای پُر ترافیک این دقایق شهر اصفهان است.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، همچنین روگذر خیابان امام خمینی(ره) مسیر حرکت از سمت میدان استقلال تا میدان جمهوری اسلامی با حجم انبوهی از تردد خودروها رو به رو است.

در میدان قدس ابتدای خیابان ادیب تا تقاطع شهید ضابط زاده پارک دوبل خودروها عامل اصلی تشدید ترافیک شده، در این مسیر فعالیت چند واحد صنفی میوه‌فروشی در مجاورت یکدیگر نیز در افزایش ترافیک بی‌تأثیر نیست.

در مسیر حدفاصل چهارراه پلیس تا چهارراه شریعتی پارک دوبل مسیر رفت و آمد خودروها را دچار مشکل کرده است.

در زیرگذر میدان امام‌علی(ع)  مسیرهای منتهی به خیابان‌های عبدالرزاق، هاتف و علامه‌مجلسی بسیار شلوغ است، خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت‌بهشت تا خیابان بلال نیز پرتردد است.

ترافیک سنگین در خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی به دلیل توقف دوبل خودروها که بیشتر برای مراجعه شهروندان به ساختمان پزشکان آمده‌اند، مشاهده می‌شود.  

کد خبر 363691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.