سرخ می ماند یا سبز می شود؟

خبر اخیر خبرگزاری ایمنا باعث شد تا باشگاه سپاهان نخستین موضع‌گیری رسمی خود در قبال جذب محمدرضا خلعتبری را اعلام کند.

به گزارش ایمنا، پیش‌تر از احتمال بازگشت مجدد محمدرضا خلعتبری به فوتبال اصفهان نوشتیم؛ ذوب آهنی‌ها تلویحاً علاقه به جذب این بازیکن را تأئید کرده بودند، اما تا قبل از آن گزارش سپاهانی‌ها موضع‌گیری رسمی نداشتند و صرفا هواداران آن‌ها در فضای مجازی مایل به جذب مهاجم سابقشان بودند.
اما اخیراً رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در این باره اظهارنظر کرده و گفته: محمدرضا خلعتبری بازیکن بزرگی است؛ درگذشته در سپاهان بوده و مردم اصفهان خاطرات خوبی با وی دارند اما خلعتبری برای نقل و انتقالات زمستانی در لیست سپاهان نیست زیرا در پُست او بازیکنان خوبی داریم و قلعه‌نویی در این پُست اعلام نیاز نکرده است.
در خبر قبلیمان اعلام کردیم که برخلاف ذوب آهنی‌ها، سپاهانی‌ها هنوز در قبل تمایل برای خرید خلعتبری  موضع‌گیری رسمی نداشته‌اند و حالا با اعلام فتاحی، دیدگاه رسمی آن‌ها در قبال این گزینه اعلام و مشخص شد برخلاف تمایل‌های مکرر هواداری، از نظر فنی امیر قلعه‌نویی نیازی به این بازیکن ندارد.
حالا باید منتظر بمانیم و ببنیم که با شرایط باشگاه پدیده با مالک جدیدش، خلعتبری با رضایت از اوضاع در مشهد ماندنی می‌شود و یا اینکه به سوی سبزهای اصفهان روانه می‌شود.

کد خبر 363690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.