رشد ۴۰درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۹۷ در تیران و کرون

تیران-فرمانده انتظامی تیران‌وکرون از افزایش ۴۰ درصدی تماس‌های مردم این شهرستان با سامانه نظارت همگانی پلیس خبرداد.

سرهنگ علی صادقی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به ارتباطات مردمی پلیس با مردم این شهرستان اظهار کرد: تماس‌های مردم با سامانه نظارت همگانی پلیس در ۹ ماهه امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ نفر در سال جاری با فرماندهی انتظامی تیران‌وکرون در محل پلیس راهنمایی و رانندگی دیدار کرده‌اند و مشکلات خود را مطرح و برای رفع نیاز و مشکل آن‌ها اقدام شده است.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون با اشاره به افزیش رضایتمندی مردم از پلیس، خاطرنشان‌ کرد: افزایش رضایتمندی با برقراری ارتباط و رفع سوء تفاهم‌ها و اصلاح مشکلات ایجاد شده همچنین افزایش ارتباطات مردمی به ارتقاء امنیت عمومی و کاهش نارضایتی‌ها کمک کرده‌ است.

وی ادامه داد: نشست با معتمدان محلی، حضور در مساجد محله‌ها و روستاها شهرستان و همچنین تسهیل ارتباط با رییس پلیس‌های تخصصی شهرستان منجر به افزایش ارتباط عمومی و رضایتمندی مردم شده که تقویت آن به کاهش مشکلات امنیتی و افزایش امنیت کمک می‌کند.

سرهنگ صادقی با اشاره به سرقت و اقدامات مجرمانه که در بخشی از مناطق شهرستان اتفاق می‌افتد، گفت: پلیس برخورد با متخلفان و مجرمان را در دستور کار خود قرار داده که به همکاری مردم نیز در شناسایی مجرمان نیاز است.

وی یادآور شد: پیشگیری از وقوع جرم بسیار مهم و اساسی است که باید مردم نسبت به این موضوع هوشیار باشند و زمینه‌های جرم مانند سرقت را برای افراد سودجو فراهم نکنند البته در بسیاری از پرونده‌ها بی‌دقتی و بی‌توجهی به نکات ایمنی و امنیتی حادثه ساز شده است.

وی افزایش احساس امنیت در مردم را مهم عنوان کرد و گفت: برخی از مردم نسبت به مسایل اجتماعی شایعه پراکنی می‌کنند و کوچک‌ترین موضوع را با بزرگنمایی مایه دغدغه قرار می‌دهند که باید اخبار موثق و شایعه را از یکدیگر تشخیص داد.

کد خبر 363686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.