مردم بوشهر سال‌هاست با بوی بد گاز ترش و آلاینده‌ها درگیرند

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به خبر انتشار بود نامطبوع در تهران گفت: مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک دهه است که با بوی بد گاز ترش و انواع آلاینده ها شب و روز می گذرانند.

به گزارش ایمنا، طاها دشتی مطلق با بیان اینکه مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک دهه است که با بوی بد گاز ترش و انواع آلاینده ها شب و روز می گذرانند، اظهار کرد: بر اثر استنشاق این گاز ها و فعالیت های آلاینده در عسلویه و کنگان (فازهای ۱ و ۲ پارس جنوبی) انواع بیماری های ریوی و تنفسی گریبان گیر مردم منطقه شده است و تبعاتی مانند آسم و سقط جنین و ... داشته است اما رسانه ها کمترین ورودی به این موضوع نکرده اند.

وی با بیان این که خبر انتشار بوی بد در تهران در راس اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: ما آرزوی سلامتی همیشگی برای مردم تهران داریم اما باید یادآور شد که می بایست به مردم جنوب کشور هم رسیدگی شود چرا که این مردم مدت ها درگیر بوی بسیار نامطبوع حاصل از استخراج نفت و گاز و ... هستند.

سخنگوی شورای عالی استان ها مردم جنوب کشور را مرزبانان خلیج همیشه فارس دانست و بیان کرد: هم مردم و هم متخصصین حوزه نفت در این شرایط سخت و بوی نامطبوع زندگی می کنند اما کمترین توجهی به این مسئله نمی شود. بنابراین درخواست می کنیم در این حوزه اقدامات لازم از سوی دولت انجام شود.

کد خبر 363676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.