پیشرفت ۶۰ درصدی ساماندهی باند غربی خیابان پرستار

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی فاز دوم خیابان پرستار( باند غربی ) خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این بخش از خیابان را تا ۲۲ بهمن امسال و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: فاز دوم ساماندهی خیابان پرستار به طول ۶۰۰ متر حدفاصل سه راه سعدی تا خیابان گلستان (باند غربی) در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ساماندهی خیابان پرستار در فاز دوم تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: زیرسازی این خیابان با عرض متوسط ۷.۵ متر و پیاده‌رو دو متری و جدول‌گذاری به طول دو هزار مترمربع در حال اجرا  است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: از سه‌راه سعدی تا خیابان غرضی، خیابان پرستار به قسمت غرب مادی انتقال می‌یابد و به‌صورت دوطرفه باند رفت و برگشت به عرض آسفالت میانگین ۱۰.۵ متر در حال استفاده شهروندان است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های منطقه تصریح کرد: فاز اول ساماندهی خیابان پرستار در باند شرقی با عرض متوسط ۷.۵ متر ماشین‌رو، سه متر پیاده‌رو و فضای سبز حاشیه‌ای و اجرای ۲۷ هزار مترمربع آسفالت تکمیل شده است.

شاطوری خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه هفت اصفهان به منظور ارتقاء خدمات و تسهیل در عبور و مرور شهروندان زیرسازی و آسفالت و ساماندهی معابر اصلی خیابان پرستار را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 363641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.