در صدور انقلاب موفق بوده‌ایم

شهرضا - نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف گفت: در صدور انقلاب موفق بودیم، امروز حرکت‌های آزادیخواهانه در قلب اروپا نفوذ کرده و منافع استکبار را به خطر انداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور پیش از ظهر امروز(شنبه)در جمع مردم این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان فلسطینی، اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد تشکیل حکومت فلسطینی خواهیم بود و دنیا به عظمت و اقتدار جوانان مبارز این کشور پی‌ می‌برد.

وی اضافه کرد: در دهه‌های اخیر پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب در بسیاری از امور به حقیقت پیوسته و باعث شگفتی جهانیان شده است.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف خاطرنشان کرد: پیش‌بینی رهبری در خصوص تحولات مختلف ناشی از جهان‌بینی الهی و تجربه سال‌ها مدیریت است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور یادآور شد: در جنگ ۳۳ روزه یا در زمان بروز اغتشاشات تروریستی در سوریه، در حالی که بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی به شکست جبهه‌ مقاومت و "بشار اسد" اشاره می‌کردند، رهبر انقلاب به پیروزی مبارزان راه حق و حقیقت و شکست اسراییل تأکید فرمودند و امروز همگان درستی پیش‌بینی ایشان را می‌بینند.

وی تصریح کرد: اگر همه تحلیلگران و سیاست‌مداران کشور نیز مانند رهبر معظم انقلاب با دیدگاه الهی و با پیش‌فرض‌های قرآنی به بررسی مسائل می‌پرداختند، شرایط کشور بهتر از امروز بود.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف با بیان اینکه برای ارایه تحلیل درست از تحولات منطقه و جهان باید باورهای دینی افراد تقویت شود، اظهار کرد: بررسی مسائل باید بر اساس اخبار و اطلاعات درست و منطقی باشد، اما برخی افراد براساس آنچه از رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب دریافت کرده‌اند، مسائل را تحلیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور تأکید کرد: با وجود آنکه آمریکا میلیاردها دلار در کشور عراق هزینه کرده است، رییس جمهور این کشور به شکست سیاست‌های توسعه طلبانه رهبران آن اعتراف می‌کند.

وی ادامه داد: حضور پنهانی و شبانه رییس جمهور آمریکا در پایگاه نظامیان این کشور در عراق، نشان می‌دهد مردم منطقه تا چه اندازه از او و سیاست‌های رهبران کشورش متنفر هستند.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را نشانه شکست سیاست‌های این کشور در سوریه دانست و افزود: باوجود همه آنچه اتفاق افتاده، باز هم برخی مسئولان از آمریکا و تهدیدهای بی‌اساس رهبران آن می‌ترسند، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب، افول قدرت سیاسی آمریکا و فروپاشی رژیم جعلی سراییل را پیش‌بینی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه بصیرت به معنی دشمن‌شناسی دقیق و عمل به‌ هنگام است، خاطرنشان کرد: برخی افراد، حتی کسانی که ادعای انقلابی بودن دارند، تلاش می‌کنند وقایع سال ۸۸ به فراموشی سپرده و اقدامات برخی افراد در آن سال، رویدادی ساده تلقی شود.

وی با بیان اینکه نفوذ حرکت‌های آزادیخواهانه در قلب اروپا که منافع استکبار را به خطر انداخته است، نشان می‌دهد در صدور انقلاب موفق بودیم، اضافه کرد: سران اصلی فتنه سال ۸۸ اسراییل و آمریکا بودند که با استفاده از برخی عناصر داخلی، قصد داشتند به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف با بیان اینکه حذف دین مهمترین هدف ضد انقلاب است، یادآور شد: امید آمریکا به برخی عناصر داخلی است که حاضرند برای خدمت به سران استکبار، با ولایت فقیه درگیر شوند، اما بصیرت و حضور در صحنه مردم همواره آنان را ناکام گذاشته است.

کد خبر 363630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.