چیزی را با یک شکست از دست ندادیم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: چیزی را با شکست مقابل گروه بهمن از دست ندادیم و حالا در پلی آف با نفت روبرو می‌شویم.

به گزارش ایمنا آجیلی درباره شکست تیمش مقابل گروه بهمن تاکید کرد: هیچ چیز را از دست نداده ایم. حالا آن تیم صدرنشین می‌شود و ما در صورت شکست دادن صدرا شیراز در رده دوم جدول رده بندی جای می‌گیریم و با نفت آبادان در پلی آف روبرو می‌شویم که مشکلی نیست. انشالله پیروزی مقابل نفت به جمع چهار تیم برتر صعود می‌کنیم.

وی درباره بازی با گروه بهمن افزود: دور رفت با اختلاف ۸ امتیاز گروه بهمن را برده بودیم و تا این هفته تنها تیم بدون باخت بودیم. شاید همین موضوع باعث شد که تیم‌ها بیشتر دنبال شکست ما باشند.

آجیلی با اشاره به ضعف تیم خود در این بازی گفت: بازیکنان ما مقابل گروه بهمن در تهران خوب کار نکردند. در دفاع ضعف داشتیم و بازی خوبی هم در حمله ارائه ندادیم. از طرفی بازیکنان گروه بهمن جنگنده وارد بازی شدند و می‌خواستند برنده از این بازی خارج شوند. 

بازیکن نامی نو اصفهان همچنین با اشاره به حضور تماشاگران گروه بهمن در سالن ادامه داد: میزبانی تاثیر زیادی در بازی‌ها دارد. تماشاگران واقعا از نظر روحی و روانی در تیم تاثیر می‌گذارند. خود ما هم که در اصفهان میزبان بودیم، از حضور تماشاگران بهره بردیم. 

وی درباره شرایط بازی در اصفهان گفت: امسال با حمایت نامی نو در مسابقات حضور داریم که خیلی خوب تیم‌های بانوان را پوشش می‌دهد. خوشبختانه همه چیز تا به حال خوب بوده است.

منبع:صدا و سیما

کد خبر 363586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.