جو اصفهان آرام شد/ کاهش ۴ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: جو نسبتاً پایدار بر روی آسمان استان حاکم شده است و میانگین دمای هوا تا چهار درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقشه های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً پایدار بر روی آسمان استان حاکم است. بر این اساس  آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: اواخر وقت فردا با گذر موج ناپایدار ضعیف از غرب به تدریج افزایش ابر و بارش‌ سبک برف و باران به ویژه برای مناطق غربی و تا حدودی مناطق  جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف و باران  در مناطق بویین میاندشت با ۲۸ میلی متر و سه سانتی متر برف، فریدونشهر با ۱۷.۷ میلی متر و هشت سانتی متر بارش برف و همچنین در اصفهان نیز ۱۴.۳ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

علی عسگریان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی  خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای یازده درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 363538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.