توجه به افراد تحت پوشش بهزیستی در بودجه سال ۹۸

عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: متاسفانه مشکلات حوزه‌های مربوط به سازمان بهزیستی بسیار زیاد است و با بودجه ارائه شده همخوانی ندارد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت،  سمیه محمودی در رابطه با وضعیت بودجه سازمان بهزیستی کشور در سال ۹۸ گفت: بودجه ارائه شده از جانب دولت متاسفانه غیر واقعی است، البته دولت سال گذشته  به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های بسیاری کرده و تمام بودجه‌ در نظر گرفته شده در سال ۹۷ تخصیص پیدا کرد، در صورتی که بودجه بسیاری از دستگاه‌ها حتی کمتر از ۳۰ درصد تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: متاسفانه مشکلات حوزه‌های مربوط به سازمان بهزیستی بسیار زیاد است و حتی اگر بودجه سازمان بهزیستی چند برابر شود باز هم تمام خواسته‌های افرادی که تحت پوشش این سازمان قرار دارند محقق نخواهد شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال گذشته سعی کردیم با وجود تمام مشکلات به افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند توجه بیشتری داشته باشیم و حتماً این رویه را در بودجه سال ۹۸ نیز پیگیری خواهیم کرد.

محمودی در ادامه در رابطه موضوعاتی که باید در بودجه ۹۸ سازمان محیط زیست توجه بیشتری شود تصریح کرد: واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول، هزینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی از مواردی هستند که باید در بودجه سازمان بهزیستی در سال آتی مورد توجه قرار بگیرند.

توجه ویژه کمیسیون تلفیق به قانون جامع حمایت از معلولان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه قانون حمایت از معلولان در سال گذشته با مشکلاتی رو برو شد، اما امسال با نگاه ویژه در کمیسیون تلفیق به آن پرداخته خواهد شد. باید برای قانون‌هایی که تصویب می‌کنیم منابع مختلفی در نظر بگیریم چرا که اجرای قانون بدون اعتبارات ابتر خواهد ماند. 

کد خبر 363524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.