بررسی سریع مشکلات خیابان معراج با تاکید ویژه شهردار

مدیران منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به همراه مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری پیرو درخواست یکی از شهروندان از شهردار اصفهان در برنامه رادیویی، بررسی های میدانی لازم برای رفع مشکلات موجود در خیابان معراج را انجام دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در پی درخواست تلفنی یکی از شهروندان از شهردار اصفهان در برنامه رادیوی "شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو" مبنی بر ساماندهی آسفالت خیابان معراج و جانمایی نامناسب ایستگاه های اتوبوس در این خیابان، شهردار اصفهان مدیر منطقه ١٠ شهرداری و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی را ملزم به پیگیری ویژه و فوری کرد. در همین راستا مدیران منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به همراه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری با حضور در این خیابان پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات موجود انجام دادند.

روکش آسفالت خیابان معراج انجام می شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پیرو تماس یکی از شهروندان ساکن خیابان معراج و دستور دکتر نوروزی شهردار اصفهان به اتفاق مدیران منطقه در محل مورد نظر حضور پیدا کردیم،‌ اظهار کرد: تأمین اعتبار لازم برای سال آینده صورت گرفته تا روکش آسفالت خیابان معراج از پل تمدن تا پل سرهنگ انجام شود.

حمید شهبازی گفت: بخشی از آسفالت خیابان معراج تازه بوده و مشکل خاصی ندارد اما بخش دیگری از آسفالت این خیابان به دلیل حجم تردد بالا و اینکه در حدود نزدیک به ۱۰ سال است از روکش آن می گذرد نیاز به روکش مجدد دارد. از این رو پس از حفاری های لازم برای خطوط انتقال آب فضای سبز این خیابان در سال آینده، روکش آسفالت آن قسمتی که نیاز به روکش دارد انجام می گیرد.

وی ادامه داد: با این وجود برای سال ۹۷ نیز لکه گیری و ترمیم های لازم در نقاط مورد نظر روی آسفالت انجام می گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به خطوط اتوبوسرانی این منطقه تاکید کرد: یکی از خطوط فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان خط خیابان معراج است که به صورت مرتب و مستمر در حال خدمت رسانی است، اما شاید فاصله بین ایستگاه ها تردد برای شهروندان را سخت کرده باشد.

وی افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار گرفته و در حال جانمایی و بازنگری اساسی است تا شهروندان رضایت کافی از جانمایی ایستگاه های اتوبوس واحد داشته باشند.

وی گفت: با تمام وجود آماده خدمت رسانی به شهروندان منطقه ۱۰ بوده و از نقطه نظرات آنها برای بهبود خدمات رسانی استفاده می کنیم.

جانمایی ایستگاه های اتوبوس خیابان معراج در دست بررسی است

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: خیابان هفتون و خیابان معراج دارای پر ترددترین و قدیمی ترین خطوط اتوبوسرانی است که حمل و نقل عمومی در این خیابان ها به صورت روان و فعال در حال انجام است.

قدرت افتخاری با بیان اینکه خط ۵ اتوبوسرانی از مصلی تا حصه جنوبی و خط ۱۳ از مصلی تا قهجاورستان را شامل می شود، افزود: علاوه بر این خطوط بخشی از خط ۵۲ نیز از خیابان معراج تردد می کند که از میدان امام علی (ع) تا شهرک گل نرگس و شهرک سلامت را شامل می شود.

وی ادامه داد: ۳۰ دستگاه اتوبوس در سه خط ذکر شده با سرفاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است، با این وجود درصورت اختلال در مسیر سرویس دهی، سامانه ۱۳۷ و سامانه رسیدگی به شکایات اتوبوسرانی در خدمت شهروندان است تا از این طریق شکایات خود را مطرح و از خدمات مطلوب تر سرویس دهی بهره مند شوند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری با بیان اینکه جانمایی ها توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری صورت می گیرد، تاکید کرد: به دلیل نوع فعالیت های خدماتی و کاربری های مختلف کارگاهی که در خطوط ذکر شده وجود دارد ممکن است شهروندان احساس کنند فاصله بین ایستگاه ها زیاد است. در این خصوص بازنگری ها انجام می شود تا در صورتیکه به جانمایی های بهتری برای ایستگاه ها نیاز باشد این کار صورت بگیرد.

وی گفت: به طور قطع در صورتیکه نیاز به جانمایی ایستگاه ها  باشد تا پایان سال انجام می شود.

افتخاری ادامه داد: از شهروندانی که برای حمل و نقل عمومی دغدغه داشته و از سیستم اتوبوسرانی در جهت داشتن هوای پاک استفاده می کنند، تشکر می کنم.

ساماندهی مغازه های خیابان معراج انجام می شود

رییس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۰ نیز در این بازدید با اشاره به سد معبر خیابان معراج، اظهار کرد: بدنه خیابان معراج به طور کامل تجاری و دارای خط بدنه های مختلفی است. برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و درخواست هایی به کسبه ارسال شده تا ساماندهی های لازم در خصوص مغازه هایی که تابلوهای غیرعادی و غیرمجاز، سایبان های خراب یا درهای نازیبا و ... دارند انجام شود.

رامین میرعسگری با بیان اینکه ساماندهی مغازه ها خیابان به خیابان در این محدوده از خیابان عطار تا خیابان معراج آغاز شده، تاکید کرد: از کسبه محترم این محدوده درخواست می شود در آستانه سال جدید برای رفع سد معبر و نازیبایی هایی موجود با شهرداری همکاری کنند.

کد خبر 363510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 66 IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    0 0
    ازمصلی تاپروین راتعریض کنید کمکی جی