پارک دوبل خودروها عامل مهم افزایش ترافیک در خیابان‌های شهر

پارک دوبل خودروها در خیابان‌هایی همچون عبدالرزاق، حکیم نظامی و شمس‌آبادی در بیشتر ساعات روز یک لاین از مسیر این معابر را از استفاده سایر خودروهای عبوری خارج و باعث افزایش ترافیک می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌پنج‌شنبه ساعت ۱۹- شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی شاهد قفل ترافیک هستیم، بزرگراه شهید چمران به خصوص با وجود تردد خودروهای سنگین محور سنگینی برای تردد خودروها است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان نشاط حدفاصل تقاطع هشت بهشت تا چهارراه شکرشکن سنگین است.

در خیابان‌های جی و پروین مسیر منتهی به تقاطع جی پروین شاهد حجم سنگین تردد خودروها هستیم، توقف گاه و بی‌گاه خودروها در خیابان آمادگاه نیز باعث کندی حرکت وسایل نقلیه عبوری شده است.

در خروجی میدان امام علی به سمت خیابان هاتف به خصوص در حوالی کوچه مشیر، خودروها به کُندی در حال حرکت هستند، مسیر شمال به جنوب خیابان لاله به سمت میدان قدس نیز همین وضعیت ترافیکی را دارد.

مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید مسیر منتهی به چهارراه تختی با حجم انبوهی از خودروها رو به رو است،  ترافیک در مسیر حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا بسیار سنگین است.

در میدان قدس همچون روزهای گذشته آشفتگی خاصی در تردد وسایل نقلیه مشاهده می‌شود، خودروها و موتورسیکلت‌ها به طرز عجیبی در لابه لای هم حرکت می کنند و گویا قوانین راهنمایی و رانندگی به آسانی نادیده گرفته می‌شود.

کد خبر 363501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.