بارندگی ها تا فردا ادامه دارد

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌هایی که اکنون در اغلب مناطق کشور شاهد آن هستیم به تدریج تا فردا عصر به پایان می‌رسد اما از روز یکشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب و جنوب غرب به کشور می آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان هواشناسی، امروز در اکثر مناطق کشور به جز جنوب شرق، یک سامانه بارشی فعال است که به تدریج از فعالیت آن در نوار غربی کشور کاسته خواهد شد.

احد وظیفه تصریح کرد: بارش ها در مناطق مرتفع به صورت برف بوده و در جنوب غرب همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین از اواخر وقت امروز پنجشنبه تا ظهر فردا جمعه دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استانهای تهران، قم، سمنان و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید دارند که در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: این سامانه فردا جمعه در شمال شرق کشور فعال است و از بعدازظهر جمعه از کشور خارج می‌شود. روز جمعه همچنین در استانهای واقع در غرب سواحل خزر افزایش دمای نسبی ۳ تا ۶ درجه ای پیش بینی می‌شود.

به گفته وی شنبه اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و آرام خواهند داشت اما از روز یکشنبه بار دیگر بارندگی از جنوب غرب و غرب کشور آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز سواحل شمالی کشور و فردا نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

کد خبر 363491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.