شرکت تعاونی جدید کارمندان شهرداری سال ۹۹ بهره‌برداری می‌شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساختمان جدید شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان که با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است، تا یک سال و نیم آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در حاشیه بازدید از روند پیشرفت احداث ساختمان جدید شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان اظهار کرد: زمین مورد نظر برای ساخت این شرکت در خیابان پروین اعتصامی جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت حدود پنج هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود، افزود: در این زمین یک مجموعه فروشگاهی و پارکینگی مجزا به وسعت چهار هزار متر مربع با ظرفیت ۵۲۰ واحد پارکینگ و ۱۰۰۰ مترمربع انبار و سردخانه، همچنین حدود ۱۲۰ واحد مسکونی در چند طبقه بخش فوقانی شرکت تعاونی احداث می‌شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این پروژه مشارکتی، آورده شهرداری زمین و پروانه است و ساخت آن توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه ساختمان جدید شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان مجموعه‌ای در شأن و قابل توجه برای کارمندان شهرداری خواهد بود، گفت: این مجموعه می‌تواند در راستای تکریم و تأمین رفاه کارمندان تاثیرگذار باشد.

نصراصفهانی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و مالی موجود شاید نتوانیم برای پاسداشت تلاش کارکنان شهرداری در قالب حقوق و مزایا اقدام کنیم، اما احداث این ساختمان سرمایه‌گذاری ماندگار برای کارکنان شهرداری و خانواده آنها است و در واقع سرمایه‌ای به سرمایه آنها اضافه می‌کند.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت و تکمیل ساختمان شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان زمان‌بر خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ساختمان زیربنای قابل توجهی دارد، تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 363424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.