۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
آینه بغل‌های سرنوشت‌ساز

بعضی از رانندگان گویا آینه بغل خودرو را نوعی زیبایی این وسیله نقلیه می‌دانند و پس از پارک در کنار خیابان بدون توجه به آن، در خودرو را باز کرده و به ناگهان متوجه برخورد با موتورسواران یا سایر خودروهای در حال حرکت می‌شوند؛ تصادفی که تاکنون سرنوشت بسیاری از موتورسواران را تباه کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌چهارشنبه ساعت۲۰- خیابان حکیم نظامی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان نظر غربی ترافیک بسیار سنگینی دارد.

بر اساس این گزارش، مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه رفت و آمد خودروها بدون مشکل در جریان است، اما مسیر جنوب به شمال کُندی تردد خودروها مشاهده می‌شود.

میدان احمدآباد مسیر ورود به خیابان بزرگمهر همچنین در خروجی زیرگذر شهیدآقاخانی به سمت میدان بزرگمهر ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

در میدان انقلاب مسیر ورود به خیابان کمال اسماعیل تا قبل از خیابان پاسداران خودروها به سختی در حال حرکت هستند، مسیرهای ورود و خروجی بزرگراه شهید خرازی ترافیک بسیار سنگینی دارد، اگر قصد دارید از سمت پل وحید یا خیابان امام خمینی وارد این بزرگراه شوید، بد نیست بدانید که در ترافیک طولانی گرفتار خواهید شد.

خیابان عبدالرزاق مسیر حرکت به سمت زیرگذر میدان امام علی(ع) بسیار شلوغ است، مشابه این وضعیت را می‌توان در میدان لاله مسیر ورود به خیابان زینبیه مشاهده کرد.

حدفاصل پل فلزی تا پل ابوذر در هر دو مسیر رفت و برگشت مشکلی در رفت وآمد خودروها نیست، در میدان قدس مسیر ورود به خیابان‌های مدرس و علامه مجلسی بی نظمی در تردد وسیل نقلیه باعث افزایش ترافیک شده است.

تصادف دو دستگاه خودروسواری بر روی پل روگذر خیابان امام خمینی ترافیک نیمه سنگینی در این مسیر به وجود آورده است، از این رو توصیه می‌شود رانندگان این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنند.

کد خبر 363415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.