تیم شهرداری بم، پر مهره و سپاهان، پر ستاره/ حضور عکاسان اتفاق خوبی است

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی در مقابل شهرداری بم پایاپای خواهد بود.

سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی در مقابل تیم فوتبال شهرداری بم اظهار کرد: باید روحیه بازیکنان را برای بازی در مقابل تیم شهرداری بم آماده کنیم. تیم شهرداری بم بسیار قوی است و از دروازه بان تا نوک حمله آن ملی پوش هستند. نمی توانیم تاکتیک تیم را پیش بینی کنیم و این مسئله برای ما نگران کننده است.

وی با بیان این که تیم سپاهان محکوم به بردن است، گفت: تمام فکر و ذهن بازیکنان را در این هفته به همین موضوع اختصاص دادم تا بتوانیم در کنار این که یک بازی خوب ارائه می دهیم موفق به کسب نتیجه خوب نیز بشویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان این که دو نفر از بازیکنانمان آسیب دیده‌اند گفت: آسیب آنها در ناحیه کتف است؛ کتف عضوی است که در صورت بروز آسیب نمیتوان برای آن کاری کرد و در هر بازی ممکن است دوباره کتف در برود. در بازی گذشته نیز در حین بازی کتف بازیکن تیم در رفت، اما با وجود پزشک ماهر و متبحری که در کنار تیممان داریم مشکل خاصی پیش نیامد و پزشک تیم موفق شد کتف بازیکن را جا بیندازد.

شهبازی افزود: پیش بینی بازی بسیار دشوار است. زیرا همان طور که تیم شهرداری بم، پر مهره‌ است، تیم سپاهان نیز پر ستاره است و بهترین بازیکنان را در دفاع، هافبک و جلو دارد. بازی سپاهان با تیم شهرداری بم یک بازی پایاپای خواهد بود. با توجه به این که تیم سپاهان یک باخت داشته است باید در این بازی پیروز شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست تیم برای افزودن بازیکن باز است یا خیر، گفت: تا نیم فصل زمان زیادی مانده است. اگر عملکرد بازیکنان خوب باشد و آسیب نداشته باشند احتمال افزودن بازیکن جدید کم است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه در رده چهارم جدول قرار دارند، گفت: در حال حاضر با شش تیم بازی می‌کنیم که اختلاف امتیاز کمی نسبت به یکدیگر دارند. اکنون تیم سپاهان در جدول نسبت به تیم اول و با ۳ اختلاف امتیاز در مقام چهارم ایستاده است. این مسئله نشان دهنده سطح بالای بازی‌ها است.

شهبازی افزود: تیم سپاهان هرچقدر هم که پر ستاره باشد این اشتباهات هر تیم است که برنده و بازنده را مشخص می‌کند. تیمی در این رقابت‌ها برنده است که با طرح و آنالیز قبلی در مقابل رقیب خود آماده شود. متاسفانه در سال‌های اخیر بسیار شاهد اشتباهات داوری بودیم. اگر داور روز خوبی داشته باشد، این عملکرد هر تیم است که برنده را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: ورزش بانوان خصوصا در رشته فوتبال به خوبی پیش می‌رود. هر سال رو به پیشرفت هستیم. در هیچ سالی مانند امسال شاهد حضور عکاسان آقا در مسابقات نبوده‌ایم. وجود عکاسان و پوشش خبری اتفاق خوبی است و فکر میکنم آهسته آهسته به مسیر درستی می‌رویم که آینده خوبی دارد.

به گزارش ایمنا این دیدار در روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه صفائیه واقع در زرین شهر برگزار می شود.

کد خبر 363413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.