همه دستگاه‌ها در برقراری امنیت دخیل هستند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در مورد راه‌کارهای نیروی انتظامی برای رفتن به سمت شهری با نشاط گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های متولی فرهنگ در جامعه فعالیت دارد و تا زمانی که خط قرمزها در شهر رعایت شود از نظر نیروی انتظامی مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ناصر فرشید در نخستین روز از نمایشگاه ملی فناوری‌های نوین در روابط عمومی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی، تامین آرامش و آسایش و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم است.

وی ادامه داد: سامانه ۱۹۷، پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به مردم، انتقال تجربیات و همچنین ایجاد اعتماد بین نیروی انتظامی و مردم بوده چراکه اعتماد مردم برای هر ارگانی و به خصوص نیروی انتظامی، بالاترین سرمایه برای هر ارگانی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۱۰ بیشتر در موارد ضروری به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و رسیدگی به شکایات بوده، اما سامانه ۱۹۷ از حالت اضطراری خارج شده و بیشتر برای دریافت نقطه نظرات، انتقادات، دریافت راه‌کار از شهروندان و ... راه‌اندازی شده است.

وی در مورد راه‌کارهای نیروی انتظامی برای رفتن به سمت شهری با نشاط تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های متولی فرهنگ در جامعه فعالیت دارد و تا زمانی که خط قرمزها در شهر رعایت شود از نظر نیروی انتظامی مشکلی وجود ندارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز در راستای حفظ آرامش جامعه همراه با سایر دستگاه‌ها در کنار مردم است.

فرشید با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال رسیدن به امنیت پایدار است، گفت: برقراری امنیت تنها وظیفه یک دستگاه و یک نهاد نیست و نباید این موضوع را فقط از نیروی انتظامی بخواهیم، بلکه همه دستگاه‌ها در برقراری آرامش و حفظ امنیت دخیل هستند و باید تلاش کنند.

کد خبر 363409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.