شهرداری اصفهان تنها ارگانی است که از ما حمایت کرد

ملی‌پوش اصفهانی تیم دومیدانی جانبازان و معلولان گفت: شهرداری اصفهان با برگزاری مراسم از ورزشکاران جاکارتا تجلیل کرد وامید را در دل ما زنده نگاه داشت و با حمایت مالی ما را تقویت کرد.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با استاندار اصفهان داشتیم در حضور اصحاب رسانه به ما قول دادند که وعده های استاندار قبلی به ورزشکاران را جامه عمل بپوشانند. در جلسه بعد با حضور محمد سلطان حسینی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و ابراهیمی معاون استاندار قول پیگیری رفع مشکلات را دادند، اما متاسفانه با گذشت بیش از یک ماه شاهد هیچ گونه اقدام مثبت در این زمینه نبودیم.

وی افزود: شاید از نظر مسئولان که پیگیر مطالبات تمام اصناف هستند، مطالبات و خواسته‌های جامعه ورزشی اصفهان به چشم نیاید. گناه ما ورزشکاران چیست؟ شاید تلاش ما ورزشکاران با مدال‌های رنگارنگ و افتخار آفرینی، برای اعتلای استان اصفهان نبوده است. قریب به پنج سال است علی‌رغم قول‌های مسئولین هیچ‌گونه حمایتی از ما ورزشکاران قهرمانی نشده است.

ملی‌پوش اصفهانی تیم دوومیدانی جانبازان و معلولان با بیان اینکه ما ورزشکاران تمام این مشکلات را از چشم مدیران مربوطه می‌بینیم، تصریح کرد: باید از ورزشکاران حرفه‌ای و مدال آور استان حمایت کنند. نمی‌دانم چرا این مشکلات فقط برای ورزش قهرمانی اصفهان به وجود می‌آید و شاهد این قبیل مشکلات در استان‌های دیگر نیستیم. مگر تعداد ورزشکاران قهرمانی استان چند نفر است که حمایت را برای مسئولان دشوار می‌کند.

مختاری با اشاره به سخنان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص افزایش زیر ساخت بازی‌های جاکارتا تا اینچئون و حمایت از ورزشکاران افزود: مدیران در مصاحبه‌هایشان می‌گویند ما تعداد زیر ساخت‌ها را از بازی‌های جاکارتا تا اینچئون دو برابر کرده‌ایم. باید بگویند از ورزشکاران چه حمایتی کرده‌اند؟ کدام زیر ساخت را برای ورزشکاران حرفه‌ای ایجاد کرده‌اند؟ کمکی که نکرده‌اند سنگ هم جلوی پای ما معلولان انداخته‌اند. ورزشگاه مارچین که در اختیار جانبازان معلول بوده را از هیئت گرفتند. زیر ساختی که ایشان از آن نام می‌برند شاید ورزشگاهی است که من باید در قبال هر جلسه تمرین هزینه‌ای از جیب بپردازم!

وی با اشاره به برابری حق ورزشکاران و مابقی اقشار جامعه، اظهار کرد: از مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان عاجزانه خواستاریم برای رسیدن به این حق قانونی ما را حمایت کنند. نکند آقایان انتظار دارند ما مجدداً در استانداری یا یکی از ارگان‌ها تجمع کنیم تا کمی فکر کنند؟!

ملی‌پوش اصفهانی تیم دومیدانی جانبازان و معلولان با بیان اینکه متاسفانه برخی مدیران ورزشی یا اجرایی منتظر هستند ورزشکاری مدال بگیرد تا فقط در لنز دوربین عکاسان حاضر باشند افزود: جا دارد از شهرداری اصفهان تشکر کنیم که به عنوان تنها ارگانی که حمایتی از ما بازیکنان قهرمانی داشت با برگزاری مراسم از ما تجلیل کرد و امید را در دل ما ورزشکاران زنده نگاه داشت و در ادامه با حمایت مالی ما را تقویت کرد. برخی مسئولان باید بدانند که مدال آوری ورشکاران یکی از پارامترهای دخیل در رده بندی استانها است؛ حال برایم سؤال است که چطور بدون حمایت از امثال من انتظار مدال آوری دارند؟

کد خبر 363407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.