نقص ایمنی خودروی جانبازان و معلولان شهرضا

شهرضا – عضو انجمن خیریه حمایت از معلولان و جانبازان شهرضا گفت: خودروی اختصاص یافته به معلولان و جانبازان نقص ایمنی دارد، اما فعلا تلاش می‌کنیم تا بهترین استفاده از آن بشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدحسین قریشی عصر امروز (چهارشنبه) درجلسه ستاد مناسب‌سازی معابر این شهرستان ویژه جانبازان و معلولان با بیان اینکه این افراد نیازمند حمایت ویژه مسئولان هستند، تصریح کرد: انجمن خیریه حمایت از معلولان و جانبازان شهرضا از حدود دو سال قبل و با هدف پیگیری و رفع مشکلات این قشر از مردم شهرستان با استفاده از کمک خیران و مسئولان ادارات، تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه معلولان در زندگی شخصی و اجتماعی خود مشکلات زیادی دارند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین طبقات جامعه معلولان، افرادی هستند که سالیان متمادی به علت کما، هوشیاری خود را از دست داده‌اند این افراد بیشتر در خانواده‌هایی نگهداری می‌شوند که از نظر بضاعت مالی در وضع نامناسبی قرار دارند.

عضو انجمن خیریه حمایت از معلولان و جانبازان شهرضا از توزیع بسته‌های غذایی اندک بین برخی از خانواده‌های دارای معلول خبر داد و اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده، بخش ورزش درمانی این انجمن با حضور متخصصان و مربیان مجرب راه‌اندازی شده است.

قریشی یادآور شد: خودروی اختصاص یافته به معلولان و جانبازان شهرضا از نوع نامرغوب چینی است و نقص ایمنی و سیستم ترمز دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا از این خودرو بهترین استفاده بشود، اظهار کرد: البته مسئولان شهرستان بیش از این توان حمایت ندارند، اما بهتر بود خودروی بهتری در اختیار استفاده‌ کنندگان قرار می‌گرفت.

عضو انجمن خیریه حمایت از معلولان و جانبازان شهرضا با بیان اینکه هزینه‌های تعمیر و نگهداری این خودرو از سوی خیران تأمین می‌شود،خاطرنشان کرد: مشکلات فنی زیادی که این خودرو دارد باعث شده تا اوقات زیادی در تعمیرگاه باشد.

کد خبر 363379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.