صدور پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده رایگان است

خوانسار- شهردار خوانسار گفت: صدور مجوز پروانه برای ساخت به متقاضیان ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده شهر خوانسار رایگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، محسن اسحاقی امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای اداری اظهار کرد: باید علل گرانی مسکن در خوانسار ریشه یابی شود، بعضی مسائل که در گرانی مسکن مطرح می‌شود غیر کارشناسی است.

وی با بیان اینکه صدور پروانه ساخت در باغات شهر بر اساس قوانین شهرداری بوده است، گفت: برای حفظ باغات شهر باید فرهنگ سازی شود و در این راستا به مشکلات باغداران در زمینه کم آبی و خسارت‌های ناشی از آفات بیش از پیش توجه کرد.

شهردار خوانسار تأکید کرد: برای تشویق جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهر، شهرداری خوانسار بسته تشویقی صدور رایگان پروانه ساخت را درنظر گرفته و در همین راستا صدور مجوز پروانه ساخت به متقاضیان ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده شهر خوانسار رایگان است.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد کمربندی خوانسار

در ادامه عبدالرضا دهاقین، معاون عمرانی فرماندار خوانسار اظهار کرد: تعامل و همکاری بین ادارت شهرستان باید به گونه‌ای باشد که امکانات دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مردم در اختیار یکدیگر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای رضایت شهروندان تمام تلاش خود را بکار گیریم، گفت: دو بانده شدن مسیر سنگ سفید تا میدان عسل در راه مواصلاتی دامنه-خوانسار- گلپایگان- خمین از مطالبات مردم خوانسار است که در این راستا با جذب اعتبار از سوی نماینده شهرستان، پیمانکار پروژه انتخاب شده است و پروژه به زودی آغاز می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار خوانسار ادامه داد: احداث پل ۴۰۰ متری و دو بانده شدن پیچ روبه روی منطقه گردشگری جواهری در این پروژه تعریف شده است.

وی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۹۸ برای کمربندی خوانسار خبرداد و خاطرنشان کرد: طبق قانون شورا و شهرداری جواز ساخت برای احداث مسکن در باغات شهر صادر نمی‌شود.

کد خبر 363347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.