گستردگی "مشارکت و سرمایه‌گذاری" در شهر

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت‌ها و توان بخش خصوصی در شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام رییسی صبح امروز ( چهارشنبه) در آیین بهره برداری از خدمات جدید ۱۵ دوچرخه سرا اظهار کرد: تعدادی از ایستگاه های دوچرخه شهر غیرفعال شده بود که خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی بار دیگر فعال شدند؛ همزمان با استقرار مدیریت جدید شهری و تاکید شهردار اصفهان به رویکردهای مشخص، راه اندازی ایستگاه‌های دوچرخه جزء برنامه‌های شهرداری مطرح شد.

وی ادامه داد: یکی از این رویکردهای مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت‌ها و توان بخش خصوصی در مدیریت شهری اصفهان است؛ کاهش هزینه‌های تصدی گری شهرداری در پروژه‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد، دیگر رویکرد مشخص مدیریت شهری اصفهان است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: امروز در سازمان سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که یکی پس از دیگری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رییسی خاطرنشان کرد: در گذشته جهت گیری پروژه‌های مشارکتی مبتنی بر ساختمان به صورت سنتی دنبال می‌شد، اما با رویکرد جدید مدیریت شهری، حوزه‌های سرمایه‌گذاری در شهر گسترده شده و به سمت سایر عرصه‌ها که قابلیت سرمایه‌گذاری وجود دارد، حرکت می‌کنیم.

کد خبر 363340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.