محبوبیت روستاهای لاکچری برای تجمل‌گرایان خاورمیانه‌ای

در حال حاضر گروهی از ۱۱ روستای لوکس تجاری در سراسر چین و اروپا موردتوجه علاقه‌مندان خاورمیانه‌ای به کالاهای تجملاتی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیسِستر (Bicester)، روستای لاکچری که تا پیش از سال ۱۹۹۵، در حومه "آکسفوردشایر" قرار داشت، به صورتی کاملا غیر منتظره، به اندازه خیابان "نیوباند" (مرکز خرید عمده در انتهای غرب لندن که مرکز بسیاری از رسانه‌های مد است و اقلام گران و مارک را در معرض فروش می‌گذارد) شلوغ و تبدیل به دومین مقصد توریستی انگلستان پس از کاخ بکینگهام شده است و همچون اجناس مارک موجود خیابان نیوباند که هر یک مشتری خاص خود را به آنجا جذب می‌کند، این روستا برای مسافران تبدیل به مکانی جذاب شده است که حتی در گرم‌ترین روز تابستان هم پر از بازدیدکننده است. نکته جالب اینجاست که در سال گذشته ۱۵ درصد از جمعیت ۶/۴ میلیون نفری بازدیدکنندگان داخلی و خارجی را اهالی خاورمیانه تشکیل می‌دادند. 

علاوه بر بیسستر، روستای La Vallee در حوالی پاریس، روستای Rosas در نزدیکی مادرید، لاروکا در نزدیکی بارسلونا و دو روستای Ingolstadt و Maasmechelen نیز از دیگر روستاهای لوکس جهان هستند که مورد توجه مسافران خاورمیانه قرار دارند. در واقع این روستاها، مراکز خرید یا بازار نیستند ولی مقصدهایی هستند با ارائه تجربه‌ای همه جانبه همچون هتل‌های لوکس و اجناسی با مارک‌های محبوب لاکچری و قیمت‌های مناسب که در یک فضای باز تجاری مدرن و صنعتی اما در جو متفاوت یک روستا ارائه می‌شوند و مشتریان می‌توانند از طریق این فروشگاه‌های لوکس، به مجموعه‌هایی که کمتر از قیمت اصلی به بازار عرضه می‌شوند، بهره ببرند و بهتر اینکه مشمول هزینه‌های مالیاتی نبوده و پول بیشتری را ذخیره می‌کنند.

کد خبر 363336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.