ورود سامانه بارشی از غرب/ دمای هوا در نوسان است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از سمت غرب وارد استان می‌شود و روز پنجشنبه بارش‌ برای تمام نقاط استان پیش بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود تدریجی سامانه بارشی از سمت غرب بر روی آسمان استان است که بر این اساس امروز در اکثر نقاط استان افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعد ازظهر امروز بارش برف و باران از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز می‌شود و روز پنجشنبه بارش‌ها به تمام مناطق استان می‌رسد، اما شدت فعالیت این سامانه  برای مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این سیستم بارشی به تدریج تا اوایل صبح جمعه از مناطق شرقی استان خارج می شود و جوی پایدار بر روی آسمان استان حاکم می‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا امروز در گرمترین ساعات دو تا سه درجه سانتی گراد روند کاهشی دارد و فردا در سردترین ساعات  میانگین دمای هوا دو تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۹ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 363325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.