معابر کاشان بلوک فرش می‌شود

کاشان - عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: باتوجه به مشکلاتی که آسفالت و قیر دارد می‌توان برای معابر این شهرستان از بلوک فرش یا سنگ فرش استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سید مهدی ناظم رضوی در جلسه رسمی شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به مستهلک شدن آسفالت معبر کاشان اظهار کرد: با توجه به اینکه آسفالت بعد از شش ماه خراب و دور ریز می شود و همچنین گرانی قیمت قیر و آسفالت بهتر است معابر بلوک فرش(خشکه چین) یا سنگ فرش شود.

وی، با تاکید بر آزادسازی ها در بافت قدیمی منطقه افزود: این بلوک فرش می تواند با زیرسازی قوی طوری طراحی شوند که شهروندان هنگام پیاده روی دچار مشکل نشوند.

شفاف سازی‌ها ابهامات را برطرف می‌کند

علی هاشمی طاهری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کاشان، با مثبت ارزیابی کردن حرکت شورا در برپایی جلساتی که با ارائه گزارش عملکرد مدیران مناطق پنج گانه شهرداری کاشان در شورای شهر همراه است، گفت: انعکاس این گزارش ها بر شفاف سازی و اطلاع رسانی در عملکرد به مردم کمک می کند.

وی افزود: این اطلاع رسانی‌ها و شفاف سازی‌ها تمامی ابهامات، تردیدها و سوء تفاهمات را برطرف می کند و مایه امیدواری و رضایتمندی شهروندان می شود.

طاهری خاطرنشان کرد: گفت و گوی مدیران مناطق با اعضای شورا باید دو طرفه و گفتمان یک طرفه در جلسات با ارائه گزارش فقط توسط مدیران مناطق صورت گیرد.

وی بحث و تبادل نظر دو طرفه را حتی برای طرح مشکلات شهرداری در شورا بسیار مثبت و سازنده دانست و ادامه داد: مسائل کلانشهر نیز به همین شیوه می تواند در شورا مطرح و با ارائه راهکار مشکلات رفع شود.

لزوم احداث سالن ورزشی بانوان در کاشان

عفت پدرام فر، عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: بهترین مزیت ارائه این گزارش‌ها رسانه‌ای شدن آن از طریق روابط عمومی و خبرنگاران است.

وی با اشاره به احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در منطقه سه کاشان اظهار کرد: باتوجه به اینکه بانوان نیز نیاز به فضایی دارند که در کنار یکدیگر قرار بگیرند چراکه سلامت چشم و روح بانوان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان باشد در همین راستا باید هرچه زودتر احداث سالن ورزشی بانوان پیگیری و محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان افزود: مدیر منطقه سه شهرداری کاشان در اجرای طرح پایلوت تفکیک زباله از مبدا با گذاشتن سه نوع سطل های مخصوص زباله خشک، تر و بازیافتی در محلات این منطقه پیشرو باشد و این طرح را هرچه سریع‌تر عملیاتی کند.

پدرام فر، توقف اجرای بعضی پروژه ها در این منطقه به هنگام ساعات اوج تردد و مسیرهای پرتردد را یادآورشد و ادامه داد: اجرای پروژه ها در ساعاتی که اوج تردد همشهریان است مانع از حرکت و تاخیر در رفت و آمد و نارضایتی شهروندان می شود.

لزوم تسریع آزادسازی محور کوی سلمان 

علیرضا پورعسگری، رییس کمیسیون اقتصادی، و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ممکن است برخی اقدامات انجام شده به ویژه در مناطق حاشیه شهر از لحاظ بصری برای شهروندان قابل رویت نباشد و مغفول بماند، اما ارائه گزارش این اقدامات و فعالیت ها نشان می دهد که چه اقدامات موثری انجام شده است.

وی افزود: بحث آزادسازی ها در معابر اصلی و فرعی این منطقه بسیار مهم است که باید در سال بعد نیز در اولویت اقدامات این منطقه قرار بگیرد.

رییس کمیسیون اقتصادی، و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کاشان عنوان کرد: محور کوی سلمان یکی از آزادسازی های مهم و تاثیرگذار در وضعیت ترافیکی شهر است که تکمیل آزادی سازی این محور باید به سرعت مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 363303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.