افزایش تخلفات ساخت و ساز در منطقه سه شهرداری کاشان

کاشان - رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان، از ضرورت احداث پارکینگ در خیابان آیت الله سعیدی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علیرضا مفرح در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان کاشان اظهار کرد: خیابان آیت الله سعیدی با توجه به جمعیت بالای آن و اماکن مرکزی به ویژه مسجد باب الحوائج به عنوان محل برگزاری بسیاری از برنامه‌های مناسبتی نیاز به احداث یک پارکینگ دارد.

مفرح، احداث دوربرگردان بلوار ساحلی را نیز خواستار شد و افزود: آزادسازی میدان ۹ دی یکی از پروژه‌های مهمی است که برای رضایت مردم منطقه باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

مجید شمس، خزانه دار شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه منطقه سه از مناطق خاصی است که بخشی از آن در بافت قدیم و تاریخی شهر و بخشی از آن نیز در بافت نوساز شهر قرار دارد در نتیجه تخلفات زیادی در ساخت و ساز مناطق حاشیه‌ای دیده می‌شود، گفت: مشکلات طرح تفصیلی محدوده  بلوار ساحلی و ابتدای جاده ابوزیدآباد، محور کوی حسین پور و مناطق مرزی حریم شهر، نظارت و کنترل شدیدی را از سوی شهرداری می‌طلبد.

وی افزود: نگاه ویژه به بحث جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز در این منطقه با ابتکارات خاص شهرداری و جلوگیری از آن نظیر اطلاع رسانی مردم مبنی بر عدم خرید زمین های خارج از محدوده و و رعایت حریم و معابر در ساخت و سازها ضروری است.

کد خبر 363302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.