علیرضا جهانبخش علامت سئوال تیم ملی!

علیرضا جهانبخش با وجود اینکه فقط چند روز تا شروع جام ملت های آسیا و دیدار تیم ملی برابر یمن باقی مانده، نتوانسته در تمرینات گروهی حضور داشته باشد.

به گزارش ایمنا، علیرضا جهانبخش سوم دی ماه وارد قطر شد و نظاره گر دیدار هم تیمی های خود برابر فلسطین بود که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تقریبا یک ماه پیش بود که جهانبخش در وقت های اضافی دیدار برابر اورتون که با نتیجه 3 بر 1 به سود این تیم دنبال می شد، در اثر برخورد با "یری مینا" از ناحیه کشاله ران پای راست  احساس درد کرد و با وجود اینکه هر سه تعویض تیمش انجام شده بود، از بازی خارج شد.

از آن بازی تاکنون جهانبخش علیرغم اخباری که شنیده می شد، نتوانست برای تیمش در لیگ جزیره بازی کند تا اینکه در نهایت "کریس هوتن" سرمربی برایتون با حضور او در اردوی تیم ملی و ادامه مراحل درمانی اش در قطر موافقت کرد.

جهانبخش از سوم دی ماه در کمپ اسپایر حاضر شده ولی هنوز یک تمرین جدی هم با تیم نداشته، تا نگرانی های بیشتری پیرامون وضعیت او وجود داشته باشد. طی یک هفته اخیر معمولا جهانبخش در تمرینات حضوری دائمی دارد ولی وقتی کار به انجام برنامه های جدی سرمربی می رسد، وینگر تیم ملی ایران زمین چمن را ترک می کند تا به صورت انفرادی و در سالن بدنسازی کارش را دنبال کند و دیشب هم برابر قطر بازی نکرد.

ترکیب تیم ملی برابر قطر بیانگر نکاتی ویژه است و مهم ترین نکته اینکه شاید کی روش حداقل در مرحله گروهی دیگر اندیشه ای برای استفاده از جهانبخش نداشته باشد. حضور امیری و طارمی به عنوان دو وینگر چپ و راست و استفاده از کریم انصاری فرد  و قدوس در پست دو بازیکن پشت مهاجم، نشان از این دارد که کی روش به احتمال فراوان از جهانبخش در بازی های مرحله گروهی استفاده نخواهد کرد تا این بازیکن آماده حضور در مرحله حذفی رقابت ها شود.

جهانبخش با 17 میلیون پوند به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون از هلند که خاطره های بسیار خوشی برای او و فوتبال ایران داشت، به انگلستان سفر کرد ولی دیر اضافه شدن به تمرینات و مصدومیت برابر اورتون سبب شد تا او تاکنون نتواند به جایگاهی که همگان و خودش از او انتظار داشتند، برسد.

عدم حضور در بازی های ابتدایی جام ملت های آسیا بی شک می تواند روزهای سخت را دشوار تر هم کند ولی این فرصت در اختیار او قرار دارد تا با درخشش در مراحل حذفی جام ملت های آسیا، بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و با روحیه ای بالا به انگلیس بازگردد.

منبع:ورزش سه

کد خبر 363283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.