ترافیک سنگین در خیابان حکیم‌نظامی همزمان با آغاز سال نو میلادی

امشب همانند شب گذشته با توجه به فرارسیدن سال نو میلادی و برگزاری جشن کریسمس، خیابان حکیم نظامی به سمت تقاطع جنوب پل فلزی ترافیک سنگینی دارد و توصیه می‌شود شهروندان این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، سه‌شنبه ساعت ۱۹-  در حالی که انتظار می‌رود در سه‌شنبه های بدون خودرو ترافیک کمتری در سطح معابر مرکزی شهر شاهد باشیم، اما همچنان حجم انبوهی از خودروها به ویژه تک سرنشین‌ها در خیابان‌های شهر تردد دارند که باعث افزایش آۀودگی هوای شهر می‌شود.

بر اساس این گزارش، پارک دوبل خودروها در خیابان‌های شمس‌آبادی و آمادگاه با توجه به تمرکز مراکز تجاری و درمانی باعث کُندی حرکت خودروها شده است.

در خیابان نشاط حدفاصل چهارراه هشت بهشت تا چهارراه نقاشی حرکت خودروها روان است، اما در ادامه این مسیر تا چهارراه شکرشکن ترافیک سرسام‌آوری مشاهده می‌شود.

بعضی از بزرگراه‌های شهر در این دقایق ترافیکی بس سنگین‌تر از خیابان‌های شهر دارد، نمونه بارز قفل ترافیک در بزرگراه‌های شهیدخرازی، شهید چمران و شهدای صفه قابل مشاهده است، در بزرگراه شهید صیادشیرازی خودروها به آرامی در حال حرکت هستند.

در میدان بزرگمهر رفت وآمد خودروها به آرامی در جریان است، خیابان شیخ صدوق شمالی ترافیک چندانی ندارد، اما در حوالی چهارراه نیکبخت آشفتگی خاصی در رفت وآمد خودروها وجود دارد.

از سمت پل‌های غدیر به سمت خیابان آبشار دوم به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیرهای عبور و مرور محدود شده است، از این رو پیشنهاد می‌شود رانندگان برای رسیدن به مقصد از مسیرهای موازی استفاده کنند.

در میدان قدس ترافیک سنگینی وجود دارد، در این میدان بی‌قانونی و بی‌نظمی خاصی در تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها مشاهده می‌شود؛ جالب‌تر از همه تردد عابران پیاده در وسط میدان و در بین خودروها است.

کد خبر 363281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.